А ви вже експортуєте до ЄС?
Ринок Європейського Союзу налічує понад 500 млн. споживачів, котрі щороку витрачають на придбання одягу та взуття з країн, які не є членами ЄС, понад 80 млрд. та понад 18 млрд. євро відповідно.
Торгово-промислова палата України за підтримки CBI (нідерландського Центру підтримки імпорту) та у співпраці з регіональними торгово-промисловими палатами і Асоціацією «Укрлегпром» організовує програму підтримки експорту для українських виробників одягу та взуття, котра буде реалізована в 2017-2018 роках.
Метою програми є підтримка зусиль українських малих і середніх виробників одягу та взуття, спрямованих на експорт до ЄС, шляхом проведення інформаційно-навчальних заходів, розробки експортних стратегій для підприємств та посилення компетенції українських консультантів з експорту до ЄС в торгово-промислових палатах.
Програма є продовженням проекту «Розвиток спроможності організацій із підтримки бізнесу надавати послуги щодо експорту до ЄС в рамках поглибленої та всеосяжної зони вільної торгівлі (ЗВТ+) як частини Угоди про асоціацію між Україною та ЄС» (2015-2016 роки) та Звіту про аналіз ланцюгів вартості одягу та взуття (2015 рік).
Програма буде реалізована в 2 етапи. → флаєр програми
Етап 1: Майстер-класи та тренінги
I. Проведення майстер-класів для українських виробників одягу та взуття
Тема: Тенденції та можливості ринку ЄС для українських виробників одягу та взуття
Короткий зміст: Можливості ринків одягу та взуття ЄС (огляд ринків, розмір і структура ринків) | Виклики для українських виробників одягу та взуття (регуляторні вимоги, вимоги покупців) | Ключові тенденції в галузях | Сталість і корпоративна соціальна відповідальність | Як досягнути успіху на ринку ЄС
Дати та місця проведення:
Одяг: липень 2017 (Київ, Харків, Хмельницький) → докладніший зміст
Майстер-класи для українських виробників одягу в рамках програми відбулися 3-7 липня 2017 року.
Взуття: вересень 2017 (Київ, Харків, Хмельницький) → докладніший зміст
II. Проведення тренінгів із експорту одягу та взуття на ринок ЄС для українських консультантів з експорту
Дати та місця проведення:
одяг: липень 2017 (Київ)
взуття: вересень 2017 (Київ)
Етап 2: Розробка експортних стратегій для українських виробників
Відібрані українські виробники одягу та взуття отримають підтримку та наставництво в розробці стратегії експорту до ЄС та плану її впровадження. Експортні стратегії розроблятимуть спільно міжнародний експерт Джуліан Лоусон Гілл, сертифіковані консультанти з експорту в торгово-промислових палатах і українські компанії.
ТПП-учасниці: ТПП України, Київська ТПП, Чернігівська ТПП, Харківська ТПП, Хмельницька ТПП
Часові рамки: Друге півріччя 2017 року та перше півріччя 2018 року
Для отримання деталей щодо участі, будь ласка, телефонуйте/ пишіть нам.
Контактна особа: Віра Кузнецова, Дирекція міжнародного співробітництва, ТПП України
Контактні дані: +380 44 461 98 07, +380 67 233 47 50, vak-ier@ucci.org.ua