Перелік документів, необхідний для внесення підприємства до Недержавного реєстру надійного партнера та отримання відповідного Свідоцтва:
Пакет документів подається до ТПП України або до регіональної ТПП (за місцем його державної реєстрації) з обов’язковим заповненням всіх необхідних реквізитів, завірених підписами осіб, відповідальними за фінансову та іншу звітність такого суб’єкта та відбитком печатки. Заява фізичної особи подається за її особистим підписом. Суб’єкти підприємницької діяльності, які мають відділення, представництва, філії, інші відокремлені підрозділи або територіальні організації у декількох областях України, подають заяву до ТПП України.
Заявник несе відповідальність за достовірність всіх наданих даних та документів на електронних та паперових носіях відповідно до законодавства України.
ТПП України або регіональна ТПП розглядає заяву і належним чином оформлені документи та в термін не більше 30 робочих днів від дати фактичного їх подання (реєстрації) проводить фінансово-економічну оцінку діяльності підприємства на предмет внесення до Недержавного реєстру надійного партнера згідно розробленої методики.
Видане Свідоцтво є дійсним протягом року від моменту внесення суб’єкта підприємницької діяльності до Недержавного реєстру надійних партнерів. Перереєстрація на черговий строк проводиться у тому ж самому порядку, що і первісна реєстрація.