(044) 584-28-24  
Velyka Zhytomyrska Str. 33, Kyiv, 01601, Ukraine

ДУМКА ЕКСПЕРТА: ЗАЛУЧАЮЧИ КИТАЙСЬКОГО ТУРИСТА ДО УКРАЇНИ, СТАВКУ ПОТРІБНО РОБИТИ НА ЕКОЛОГІЮ, ШОППІНГ І РАДЯНСЬКУ СПАДЩИНУ

07.04.2016

Як залучити китайського туриста в Україну обговорювали на засіданні Комітету підприємців туристично-готельної індустрії при ТПП України. Також розглядали плани майбутньої поїздки українських бізнесменів до Пекіна на міжнародну виставку CHINA OUTBOUND TRAVEL & TOURISM MARKET 2016, яка відбудеться з 12 по 14 квітня.

За словами голови Комітету Алли Шаповалової, Україна на міжнародній виставці в Пекіні буде представлена вперше. «Наше завдання - привернути увагу китайських туристів до нашої країни», - окреслила вона основний пріоритет. У виставці візьмуть участь представники міськадміністрацій Києва та Львова і три вітчизняні туристичні фірми.

Як зазначали присутні, перепоною для китайських туристів є візова політика України. Вартість візи становить від 100 до 170 доларів, що, за відгуками мешканців Піднебесної, досить дорого. Водночас вітчизняні підприємці, задіяні в сфері турбізнесу, кажуть про те, що навіть скасування візового режиму не буде повною мірою сприяти розвитку туризму між двома країнами. Однією з причин називалося мовне питання: китайці практично не знають англійської, а співробітники наших готельних і ресторанних комплексів - китайської мови.

Плюс до цього, китайські туристи дуже специфічні у споживанні послуг. Наприклад, надають перевагу винятково своїй кухні. Вони дуже мобільні і хочуть за кілька днів подивитися кілька міст, а не знайомитися з історичними пам'ятками лише одного.

Алла Шаповалова працює з китайськими туристами з 1999 року і відзначає, що Україна в плані історичної та культурної спадщини їх не цікавить зовсім. А ось наші відносно чисте для них повітря, дешевий шопінг (щодо цін на товари відомих всесвітніх брендів) і радянські пам'ятники - це те, на чому можна робити ставку в залученні китайського туриста в Україну.

«Китайці дуже любили Крим, навіть хотіли будувати там для себе готель.Вони не могли надихатися морським повітрям і готові були вкладати гроші в інфраструктуру півострова, щоб приїжджати туди на відпочинок. Зараз ставку можна робити на Одесу, від якої вони також у захваті», - поділилася своїми спостереженнями голова Комітету підприємців туристично-готельної індустрії при ТПП України.

Announcements

Latest news