(044) 584-28-24  
Velyka Zhytomyrska Str. 33, Kyiv, 01601, Ukraine

ІНВЕСТУВАТИ У БЕЗКОРИСНЕ СЛУЖІННЯ

01.04.2016

Нині соціальна відповідальність бізнесу - уже не новомодний тренд, а буденна реальність. Про необхідність трактування соціальної відповідальності не просто як додаткових витрат, обов'язків чи низки добрих вчинків, а джерела шансів, інновацій і конкурентної переваги йшлося під час ІІ Міжнародної конференції «Соціальна відповідальність бізнесу», яка днями відбулася у Львові.

Сьогодні бізнес-середовище все частіше акцентує увагу на таких категоріях власного розвитку як «етика бізнесу», «моральні стандарти у праці», «захист людської гідності та прав людини» тощо. Соціальні проекти підприємств є відображенням їх основних бізнес-цінностей широкого спектра дії - від соціальних інвестицій до благодійності. Переосмислення філантропічних категорій покладено в основу формування соціальної відповідальності бізнесу, - стратегічного вибору кожного підприємства, мислячого на довгострокову перспективу успішного розвитку.

«Розвиток країни, про який мріє, мабуть, кожен свідомий громадянин, можливий за умови активної участі соціально відповідального бізнесу у вирішенні соціальних питань. Консолідування суспільства у головних його прошарках: бізнес, духовенство, науковці, студенти, громадські діячі, благодійники, волонтери - це шанс вирішити проблеми докорінних змін і розвитку країни. Нелегко оперувати філантропічною категорією «інтеграція фірми з суспільством», адже потрібно приймати зважені рішення, брати на себе відповідальність, бути лідером, реалізовувати себе і водночас приносити користь оточенню, враховуючи інтереси людей, і нести відповідальність за межами власного «я». Але за такою позицією бізнесу - краще майбутнє для кожного», - підкреслив Дмитро Афтанас, президент Львівської ТПП.

Учасники обговорили питання формування подальшої соціальної відповідальності в регіоні та країні, що охоплює усвідомлення необхідності усунення корінних причин соціальних проблем замість точкової адресної благодійної допомоги, розуміння партнерської філантропії, яка передбачає створення інструментів для об'єднання однодумців.

Йшлося про пошук нових джерел натхнення, ідей для інновацій в умовах зростання конкуренції та шляхів розв'язання проблем розвитку середовища, у якому бізнес працює й формування нового підходу до ефективного включення соціальних питань у бізнес-стратегії українських компаній.

«Наш бізнес у своїй культурі є соціально відповідальним. Свідченням цього є величезна кількість проектів, адже соціальна відповідальність дуже багатогранна. Кожен підприємець має можливість обрати найбільш прийнятну для себе форму», - підкреслила начальник управління економіки Львівської міської ради Вікторія Довжик.

Захід організовано з ініціативи Львівської ТПП за сприяння Німецько-українського партнерського проекту у сфері бізнесу та Центру міжконфесійного та міжрелігійного діалогу «Лібертас».

Announcements

Latest news