(044) 584-28-24  
Velyka Zhytomyrska Str. 33, Kyiv, 01601, Ukraine

КРАЩІ ЛОБІСТИ НІМЕЧЧИНИ НАВЧАТЬ УКРАЇНСЬКІ ТПП ПРЕДСТАВЛЯТИ ІНТЕРЕСИ БІЗНЕСУ ЗА ЄВРОПЕЙСЬКИМИ СТАНДАРТАМИ

03.02.2016

Європейські стандарти політичного консультування й їх можливе застосування в Україні розглянуть представники регіональних торгово-промислових палат під час циклу семінарів, присвячених вивченню основ і принципів лобіювання, що стартували у ТПП України. Навчання проходитиме в рамках українсько-німецького спільного проекту у сфері бізнесу.

Назва циклу семінарів - «Професійне представлення інтересів і лобіювання. Розбудова структур політичного консультування для торгово-промислових палат в Україні».

«Корупція - це піратство ХХІ століття. Нині зростає роль громадянського суспільства, зростає роль бізнес-асоціацій, починається боротьба за довіру бізнесу. ТПП України - організація дії, ми діємо, поки інші тільки збираються щось робити. Палата - найважливіший учасник у лобіюванні, ми рухаємось у цьому напрямку не перший рік. Палату будуть оцінювати не за кількістю наданих послуг, а за кількістю пролобійованих законів, корисних для бізнесу. Бюджет деяких американських палат на лобіювання інтересів бізнесу сьогодні може становити до 500 млн. доларів на рік. Ми повинні максимально включатися в цей процес. Кожен із вас бачить, скільки програм може бути реалізовано у вашому регіоні, це унікальний шанс для кожної Палати знайти своє місце», - підкреслив президент ТПП України Геннадій Чижиков, відкриваючи захід.

Під час першого модуля учасники розглянуть міжнародний вимір лобістських проектів ТПП, оцінку та вибір стратегій і тактик, PR на службі лобіювання тощо.

«З 2010 року я керую цим проектом. Ми даємо знання на досвіді німецьких палат і на основі розуміння українських особливостей», - зазначив Фолькер Штотцнер, керівник проекту.

«ТПП у Німеччині - захисник інтересів бізнесу від корупції. Я проводив дослідження у цій сфері з 2010 по 2012 рік і побачив, що кожне друге підприємство стало жертвою корупції. Сьогодні, під час семінару, ми розглянемо основи й інструменти лобістської діяльності, правові рамки та менеджмент ресурсів», - зазначив Геннінґ Фінк, уповноважений представник при Федерації Торгової палати Гамбурга, модератор семінару.

Другий модуль циклу відбудеться 16-17 березня 2016 року, під час якого всі групи проекту оприлюднять свої плани лобіювання із застосуванням прийомів, вивчених у першому модулі, і виставлять на обговорення свою оцінку, можливі варіанти дій і рекомендації.

В останньому модулі циклу (19-20 травня 2016 року) кожна група проекту повинна буде представити результати лобіювання, оцінити їх і подати на обговорення. Потім усі проекти будуть спільно оцінені і сформульовані абстрактні висновки. Таким чином, учасники отримають для власної роботи стандартизовану добірку проектів із лобіювання.

Announcements

Latest news