Щорічне проведення медичного огляду водіїв призводить до зайвих незручностей, значних втрат часу і коштів і викликає обурення українських перевізників і водіїв комерційних транспортних засобів. Така практика не відповідає нормам, що діють в країнах ЄС, де існує більше довіри до свідомості громадян. Про прийняття нової редакції Закону України «Про автомобільний транспорт» говорили представники МОЗ, МВС і Мінінфраструктури, АсМАП України й інших відомств, керівники провідних транспортних компаній на засіданні Комітету підприємців сфери транспорту при ТПП України.
Мова йде про «Положення про медичний огляд кандидатів у водії і водіїв транспортних засобів», яке було затверджено наказом МОЗ та МВС України 31.01.2013 р. за ї 65/80.
Учасниками Комітету була внесена пропозиція щодо збільшення терміну медогляду - один раз на 3 роки, створення єдиного електронного реєстру (перелік і облік медкомісій, контроль за кількістю виданих ними медичних довідок, терміни видачі, показники тахометрів, тощо).
Жваву дискусію викликало і питання медичного ліцензування підприємств-перевізників. Присутні погодилися у думці, що необов'язково мати ліцензію на медичну практику, але потрібно обов'язково проводити передрейсовий медичний огляд водіїв, котрі перевозять пасажирів. «Якщо на підприємстві працює понад 100 водіїв, воно повинне мати медичний пункт з необхідним медобладнання і лікаря, який має статус медробітника і один раз на три роки підвищує рівень своєї кваліфікації. Але цей медпункт може обслуговувати тільки власних робітників», - зазначив голова Комітету Володимир Гриненко.
Також учасники обговорили нову редакцію «Закону про автомобільний транспорт», яка покликана наблизити транспортне законодавство України до вимог директив ЄС.