(044) 584-28-24  
Velyka Zhytomyrska Str. 33, Kyiv, 01601, Ukraine

ЩОБ ПРОДАВАТИ ПРОДУКЦІЮ У КИТАЙ УКРАЇНСЬКОМУ БІЗНЕСУ ПОТРІБНО СТВОРЮВАТИ ПЛАТФОРМИ ОНЛАЙН-ТОРГІВЛІ

06.11.2015

Транскордонна електронна торгівля є тенденцією у розвитку зовнішньої торгівлі і вже стала для багатьох підприємств методом збільшення її обсягу. Вона дозволяє скоротити кількість посередників та надає ефективну платформу для демонстрації продукції. Необхідність переходу на рівень електронної торгівлі продемонструвала міжнародна виставка «Морський шовковий шлях XXI-століття», що днями відбулася у Китаї. Україну на виставці представляли віце-президенти ТПП України Ростислав Коробка та Сергій Свистіль.

Вже зараз можна передбачити, що в майбутньому тенденція переходу від традиційної торгівлі до електронної буде проявлятися все сильніше. Щоб скористатися новою перевагою компаніям треба створити платформи онлайн-торгівлі, за допомогою яких китайські споживачі зможуть напряму купувати продукцію.

На виставці були представлені такі тематичні розділи, як культура туризму морського шовкового шляху, культура керамічних виробів, будівельні матеріали та спецтехніка, ексклюзивні товари шовкової культури, харчові продукти та сільгосппродукти, можливості для бізнесу, чайна культура, транскордонна електронна логістика. Секція, присвячена електронній комерції, привернула найбільшу кількість відвідувачів, багато з яких під керівництвом продавців-консультантів за допомогою телефонів сканували QR-коди і оформляли замовлення в зоні пробних покупок за схемою О2О / Online-to-Offline /. Бурхливий розвиток електронної торгівлі сприяє розвитку відповідних платформ і послуг.

«На сьогоднішній день Китай - найперспективніший ринок для українських товаровиробників. Потенційний об'єм ринку щороку зростає приблизно на 20-30%. Розуміючи цей потенціал, Палата бере участь у найбільших виставках і форумах, які відбуваються в Китаї. Торгово-промислова палата України брала участь у виставці як бізнес-асоціація. Наше завдання було представити Україну. Ми обмінялися контактами і розуміємо, що ці контакти необхідно розвивати, в рамках тих угод, які вже існують. Тому, найближчим часом ми будемо займатися впровадженням в життя тих домовленостей, які були досягнуті раніше, на базі договорів між найбільшими банками України. ТПП України виступатиме агентом, який буде сприяти впровадженню цих інвестиційних проектів», - зазначив віце-президент ТПП України Ростислав Коробка.

Announcements

Latest news