Створити сучасні стоянки й автокемпінги для відстою автотранспортних засобів біля м.Києва, прискорити прийняття Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів щодо врегулювання роботи таксі, легкових автомобілів на замовлення», залучати інвесторів до будівництва сучасних автовокзалів на в'їздах до м. Києва - такі пропозиції Комітет підприємців сфери транспорту при ТПП України подав меру Києва, КМДА та Міністерству інфраструктури.
Фахівці Палати, що опікуються питаннями транспортної галузі, мають на меті поліпшення умов функціонування транспортної інфраструктури Києва, обслуговування киян і гостей столиці тощо. Для цього вони закликають органи влади, а саме керівництва Мінінфраструктури та КМДА реагувати на болючі проблеми, а не відкладати їх у довгу шухляду.
Експерти ТПП України в зазначеній галузі готові і надалі сприяти вирішенню транспортного питання міста та закликають владу негайно здійснювати дієві кроки в цьому напрямку.
Так, вони зазначають, що доцільно прискорити закінчення спорудження Дарницького вокзального комплексу з виконанням реконструкції та благоустрою прилеглої площі з будівництвом підземного автомобільно-трамвайного тунелю від вул. Ялтинської до вул.Празької. Завершити роботи із реконструкції Малої кільцевої дороги на ділянці Столичного шосе, будівництво мосту через р. Дніпро та з`єднання цієї ділянки з Бориспільською трасою. Одночасно від Столичного шосе до КП автодороги М-07 (Варшавське шосе)побудувати підземні та надземні переходи для безперешкодного руху транспорту. Провести роботи щодо покращення функціонування міської електрички.
Здійснити заходи щодо розвитку річкового транспорту як елементу міської транспортної інфраструктури та туристичних маршрутів м. Києва. Вирішити питання облаштування нерегульованих залізничних переїздів, через які проходять сполучення міських автобусних маршрутів.
Пропонується провести спільну роботу з митними органами та підприємствами по виведенню за місто митних складів і «шкідливих» підприємств (зараз у місті розташовано більше 25 митних складів), транспортно-перевалочних вузлів, вантажних дворів залізниці, до яких прибувають вантажі в місто залізницею, автотранспортом, а потім автомобілями розвозяться Київським регіоном.
Крім цього, ТПП України закликає поновити роботу всіх 33 пересувних габаритно-вагових комплексів Укравтодору (на сьогодні працює лише 15), для чого провести необхідний їх ремонт та сертифікацію.
Провести тендери на закупівлю 71 комплексу для Укртрансбезпеки на вже отримані 106 млн.технічної допомоги від ЄС та з розробки технічного завдання й схем їх розміщення, вибору підрядника на будівництво системи ГВК по всій Україні, передбачивши державне фінансування на утримання та експлуатацію цих комплексів на 2017 рік.
Прискорити роботу з придбання за рахунок коштів Всесвітнього банку 200 стаціонарних вагових комплексів, працюючих у режимі автоматизованого габаритно-вагового контролю, що дасть змогу наблизити до рівня стандартів США та ЄС розміщення й експлуатацію габаритно-вагових комплексів (приблизно 8 на 1000 км). Провести в кожній області обстеження місць завантаження/розвантаження транспортних засобів, які є потенційними порушниками вагових параметрів (порти, кар'єри, елеватори, лісгоспи) та запровадити постійний контроль транспортних засобів при виїзді з цих об'єктів з боку працівників Укртрансбезпеки, МВС, Нацполіції, місцевої влади, враховуючи, що руйнування доріг відбувається не міжнародними, а внутрішніми перевізниками.
Спростити процедуру оформлення дозвільних документів на перевезення великогабаритних і великовагових вантажів (Укравтодор, МВС), що стосується неподільних вантажів.
Врегулювати питання щодо направлення штрафів за порушення Правил дорожнього руху та за порушення Правил проїзду великогабаритних та великовагових ТЗ в міські бюджети та використовувати їх тільки за цільовим призначенням, а саме на здійснення заходів для ремонту автошляхів та зменшення кількості аварійно-небезпечних ділянок, будівництва пішохідних переходів, багаторівневих транспортних розв'язок та підвищення безпеки дорожнього руху.
Експерти Комітету підприємців сфери транспорту при ТПП України висловлюють сподівання, що Мінінфраструктури після опрацювання поданих пропозицій підготує проект постанови і винесе його на розгляд Кабінету Міністрів України і таким чином буде припинено руйнування міських доріг.