(044) 584-28-24  
Velyka Zhytomyrska Str. 33, Kyiv, 01601, Ukraine

ЗАХИСТ ВІД НЕДОБРОСОВІСНОЇ КОНКУРЕНЦІЇ

20.11.2014

Проблеми використання учасниками ринку товарних знаків, які вводять в оману споживачів і являють загрозу для конкурентоспроможних підприємств, обговорили члени Комісії з питань захисту від недобросовісної конкуренції.

На сьогоднішній день, недобросовісна конкуренція часто проявляється в рекламі підприємств. Антимонопольний комітет разом із представниками підприємницької діяльності продовжує боротися з даною проблемою. Присутні колеги з питань реклами винесли ряд пропозицій з оптимізації підприємницької діяльності, включаючи й розробку методичних рекомендацій, що стосуються товарних знаків і змісту реклами.

На зустрічі Наталя Мещерякова, партнер МПГ Astapovlawyers ILG, провела презентацію товарних знаків, які заборонені на законодавчому рівні й не мають право на реєстрацію - загальновживані, описові, що вводять в оману споживача, що несуть хвальковий, неправдивий характер, двозначність, неточність, умовчання.

Зі своєї сторони, Олена Ільящук, заступник начальника відділу кваліфікаційної експертизи заявок на знаки для товарів і послуг, заперечила деякі пункти презентації, обумовлюючи тим, що існує низка нюансів, під які попросту не підпадають такі прості класифікації знаків, як описові або загальновживані. У першу чергу експерти звертають увагу на розпізнавальні здатності знака. Не можна забороняти використання товарного знаку, якщо власник може довести його впізнанність.

На думку Сергія Свистіля, віце-президента ТПП України, боротися з недобросовісною рекламою потрібно шляхом розробки нормативно-правових актів разом з Антимонопольним комітетом і Держінспекцією з питань захисту прав споживачів. Необхідно забезпечити такі умови, щоб підприємства й компанії були конкурентоспроможними без маніпуляцій і хитрощів, як це прийнято сьогодні.

По закінченню роботи Комісії було ухвалене рішення створити нову робочу групу з питань реклами.

Announcements

Latest news