(044) 584-28-24  
м. Київ, вул. Велика Житомирська, 33

Німецький Центр сприяння імпорту (IPD)

Німецький Центр сприяння імпорту (IPD)

З метою надання українським малим і середнім підприємствам додаткового інструменту для початку / збільшення експорту до країн ЄС ТПП України розпочала у 2018 році співпрацю з німецьким Центром сприяння імпорту (ipd).

Що таке Центр сприяння імпорту (ipd)?

Import Promotion Desk (ipd) – інституція, створена й фінансована Федеральним міністерством економічного співробітництва та розвитку ФРН з метою сприяння встановленню довгострокових торговельних відносин між компаніями з цільових країн та німецькими й іншими європейськими покупцями.

ipd активно й плідно працює на ринках Єгипту, Киргизстану, Колумбії, Перу, Тунісу та інших країн. З осені 2018 року ipd працює на ринку України.

Яке саме сприяння надає ipd?

IPD сприяє компаніям із цільових країн у:

  • встановленні контактів із німецькими та іншими європейськими покупцями (в рамках навчальних поїздок, торговельних місій, участі у виставках);
  • отриманні інформації про цільові ринки (умови входу, вимоги);
  • отриманні консультацій і навчанні (з питань управління якістю продукції, документації, розробки й реалізації планів експорту, управління експортом, бюджетування, продажів та ін.).

 

Як довго ipd співпрацює з компаніями?

Як правило, співпраця ipd з компаніями триває близько 3-х років.

В яких галузях ipd працює в Україні?

Як правило, ipd працює з чотирма галузями. В Україні ipd почав роботу з сектора натуральних інгредієнтів для харчової, косметичної та фармацевтичної продукції, що включає:

  • оброблені фрукти та овочі (консервовані, сушені, заморожені, вичавки, пюре, концентрати тощо);
  • трави й прянощі;
  • медичні й ароматичні рослини;
  • жирні й ефірні олії, екстракти;
  • інгредієнти для косметичної сфери;
  • боби, злаки, насіння;
  • чай;
  • горіхи;
  • підсолоджувачі.

 У 2019 році додатковими цільовими секторами ipd в Україні найімовірніше будуть технічне дерево, а також свіжі фрукти й овочі.

Яким критеріям має відповідати компанія для участі у програмі?

Участь у відборі до програми може взяти компанія, яка:

  • є на 100 % українською власністю або отримує не більше 50% інвестицій із інших країн, що розвиваються, або країн, де формується економіка;
  • не співпрацює з іншою компанією та не є спільним підприємством із компанією, що не розташована у країні, що розвивається, або країні, де формується економіка;
  • є малим або середнім підприємством (МСП) за класифікацією Європейської Комісії (<250 працівників, <50 млн. євро виторгу);
  • не має великої кількості німецьких та європейських покупців;
  • має достатній обсяг продукції для експорту;
  • має англомовних працівників, які можуть реалізовувати експорт.

Яким чином обирають компанії для участі у програмі?

Процес визначення компанії для програми ipd складається з таких кроків:

  • українські компанії надсилають заповнені англійською мовою анкети;
  • ipd оцінює профілі компаній за критеріями;
  • ipd відвідує попередньо відібрані компанії та їхні виробничі потужності;
  • ipd визначає компанії, які підходять для участі у програмі;
  • ipd інформує всі компанії-заявники про результати відбору;
  • ipd та відібрані компанії підписують лист-зобов’язання, якщо обидві сторони згодні на співпрацю.

Наразі заявки можуть подавати лише виробники натуральних інгредієнтів.

Як подати заявку на участь у програмі?

Щоб взяти участь у відборі до програми необхідно:

  1. заповнити заявку англійською мовою;
  2. надіслати заповнену заявку на ipd@ucci.org.ua та emmerling@importpromotiondesk.de.

До кого можна звернутися по консультацію в Україні?

З питань участі у відборі до програми можна звертатися до контактної особи в ТПП України Віри Кузнецової: 044 461 98 07, 067 233 47 50, vak-ier@ucci.org.ua.

 

Медіа Партнери