м. Київ, вул. Велика Житомирська, 33

Порядок взаємодії ТПП України зі ЗМІ

Порядок взаємодії Торгово-промислової палати України із представниками засобів масової інформації

  1. Торгово-промислова палата України (далі – ТПП України) декларує свою відкритість для засобів масової інформації (далі – ЗМІ) та максимально сприяє їх роботі при висвітленні своєї діяльності.
  2. Взаємодія ТПП України з українськими та зарубіжними ЗМІ здійснюється відповідно до Конституції та законів України «Про доступ до публічної інформації», «Про інформацію», «Про друковані засоби масової інформації», «Про телебачення і радіомовлення», «Про інформаційні агентства», Статуту ТПП України та цього Порядку. 
  3. Організація роботи із взаємодії ТПП України зі ЗМІ здійснюється Дирекцією корпоративних комунікацій ТПП України. 
  4. Про всі контакти зі ЗМІ, які здійснюються представником відповідного структурного підрозділу від імені ТПП України, обов’язково повинні бути повідомлені співробітники Дирекції корпоративних комунікацій ТПП України.
  5. Задля зручності та уникнення можливих непорозумінь представники ЗМІ мають приходити на заходи, проведення яких заплановано в ТПП України, завчасно (не пізніше, ніж 15 хвилин до початку), маючи при собі документ, який засвідчує особу.
  6. Відповідно до законодавства України представники ЗМІ, як і учасники відповідних заходів, що проводяться в ТПП України, мають право використовувати портативні аудіотехнічні засоби.
  7. Для проведення фото- і кінозйомки, теле-, відео-, звукозапису заходу представникам ЗМІ необхідно подавати клопотання, складене у довільній формі, до Дирекції корпоративних комунікацій ТПП України. Проведення в приміщеннях ТПП України фото- і кінозйомки, теле-, відео-, звукозапису із застосуванням стаціонарної апаратури, а також трансляція заходу, що проходить в ТПП України, допускається лише після задоволення відповідного клопотання, складеного у довільній формі, Президентом/Першим віцепрезидентом ТПП України.
  8. ТПП України цим Порядком визначає спікерів, які наділені правом давати інтерв’ю та коментарі для ЗМІ на визначені теми від імені ТПП України (Додаток – Пул спікерів ТПП України).
  9. Надавати представникам ЗМІ інтерв’ю, коментарі та будь-які інші матеріали від імені ТПП України її працівники мають лише у присутності працівника Дирекції корпоративних комунікацій ТПП України або за погодженням з її директором. Одноосібно приймати рішення щодо контактів зі ЗМІ від імені ТПП України без погодження із Дирекцією корпоративних комунікацій ТПП України можуть лише Президент та віцепрезиденти ТПП України.
  10. При наданні офіційних інтерв’ю та коментарів представникам ЗМІ в усній формі спікерам ТПП України рекомендовано вести аудіозапис.
  11. Акредитація представників ЗМІ для роботи на заходах, організатором яких є ТПП України, здійснюється Дирекцією корпоративних комунікацій ТПП України на кожен захід окремо шляхом складання відповідного списку. 
  12. Списки представників ЗМІ, які висловили бажання бути присутніми на відповідному заході, складаються Дирекцією корпоративних комунікацій ТПП України на підставі телефонних, письмових, надісланих електронною поштою заявок у часових межах, визначених у прес-анонсі.
  13. У разі, якщо кількість представників ЗМІ, які виявили бажання акредитуватися на захід, перевищує наявну кількість місць у приміщенні, Дирекція корпоративних комунікацій ТПП України має право припинити акредитацію.
  14. Інформування представників ЗМІ про публічні заходи, які проводитиме ТПП України, здійснюється шляхом завчасного розповсюдження Дирекцією корпоративних комунікацій ТПП України прес-анонсу заходу.  
  15. Організаційне сприяння виконанню представниками ЗМІ професійних обов’язків та забезпечення їх інформаційними матеріалами щодо діяльності ТПП України та заходів, організатором яких вона виступає, здійснює Дирекція корпоративних комунікацій ТПП України.
  16. Висвітлення діяльності ТПП України у ЗМІ відбувається лише шляхом розсилання Дирекцією корпоративних комунікацій ТПП України офіційних прес-релізів, прес-анонсів у друковані та електронні ЗМІ, на радіо й телебачення. 
  17. Відповіді на запити на інформацію представників українських та іноземних ЗМІ щодо діяльності ТПП України готує Дирекція корпоративних комунікацій ТПП України на основі інформації, наданої керівником структурного підрозділу ТПП України, який відповідає за напрямок діяльності ТПП України, який стосується запиту ЗМІ.
  18. Всі структурні підрозділи ТПП України максимально сприяють Дирекції корпоративних комунікацій ТПП України у підготовці матеріалів для ЗМІ, які стосуються їх безпосередньої сфери компетенції.

Медіа Партнери