У рамках реалізації проєкту міжнародної співпраці «Бордо – Закарпаття» ТПП України спільно з Посольством Франції в Україні та виноробною компанією «Шато Чизай» було проведено вебінар «Рожеве вино – технологія, маркетинг, тенденції ринку».
Учасники вебінару мали змогу дізнатися про особливості виробництва і маркетингу рожевого вина від французьких експертів з Бордо.
Гільєрме Мартінз, енолог і PhD з мікробіології та біотехнології у Вищій агрономічній школі Бордо, розповів про тонкощі процесу вініфікації. Загалом, технологія виробництва рожевого вина схожа на виробництво білого, проте для першого використовуються червоні сорти винограду. Для цього винороби використовують метод мацерації, процес витримки виноградного соку на шкурках винограду.
Стефан Баде, професор економіки і маркетингу виноробства ліцею Бордо, охарактеризував світові тенденції маркетингу і пояснив, чому рожеве вино стає все більш популярним на ринку. Франція на сьогоднішній день є лідером як виробництва, так і споживання рожевого вина. У світових масштабах виробництво рожевого вина за останні роки збільшилося на 31%, тож кожна десята пляшка вина на ринку – це рожеве вино.
Спікером заходу також став Золтан Удваргельї, головний винороб Шато Чизай, який поділився секретами успіху відомого Розе Піно Нуар закарпатської виноробної компанії. Розе, яке виготовляє Шато Чизай, вже кілька років визнають кращим з рожевих вин в Україні. Це освіжаюче рожеве вино, створене з винограду сорту Піно Нуар, з нотами стиглої полуниці, малини, вишні і відтінками цитрусових. Повний запис вебінару: