14 липня 2020 року об 11:00 відбудеться Зустріч українського бізнесу з Надзвичайним та Повноважним Послом України в Японії Сергієм Володимировичем Корсунським.
Чому варто взяти участь в зазначеному заході?
- особисте знайомство з керівником дипломатичної місії України в Японії, який буде просувати інтереси національних ділових кіл на ринок Японії;
- отримаєте корисні прикладні матеріали, що стосуються роботи на ринку Японії, зокрема і каталог з контактами японських бізнес організацій;
- кожен матиме змогу презентувати продукцію чи послуги компанії іншим учасникам заходу;
- компанії зможуть особисто поставити запитання пану Послу та отримати відповідь (оскільки учасники матимуть доступ до онлайн Agenda (Порядок денний) заходу, кожен знатиме черговість своїх виступів та зможе слідкувати за оновленням списку учасників заходу протягом підготовчого періоду)
- протокол зустрічі з пропозиціями українських компаній до співпраці буде також донесений до відома партнерських організацій ТПП України в Японії.
Формат зустрічі - он-лайн та офлайн.
Кількість місць та умови офлайн формату регламентовані (деталі зазначені в реєстраційній формі).
Он-лайн формат зустрічі відбудеться за допомогою системи ZOOM. Посилання в кімнату вебінару буде надіслано вам на пошту за день до події.
Програма зустрічі передбачає презентацію пана Посла, в якій будуть висвітлені найближчі перспективи та пріоритетні напрями українсько-японського економічного співробітництва, секцію Q&A та неформальне спілкування українських компаній з Сергієм Корсунським.
Секція питань та відповідей також включає представлення учасників зустрічі, час регламентований.
Передбачається, що в зустрічі також візьмуть участь експерти в сфері логістики та експортного консалтигу, а також представник ТПП України у Японії, з метою надання консультацій щодо роботи на згаданому ринку.
За результатами проведення онлайн-зустрічі українські компанії отримають можливість налагодити прямий контакт з Надзвичайним та Повноважним Послом України в Японії та інфомацію щодо практичної допомоги малому і середньому бізнесу під час здійснення експортно-імпортних операцій, каталог бізнес-асоціацій та ділових кіл Японії.
Початок заходу об 11:00.
Робоча мова заходу– українська.
Попередня реєстрація - обов'язкова.
Умови:
Вартість участі – 360 грн (вкл. ПДВ)
Вартість участі для членів ТПП України – 240 грн (вкл. ПДВ)
Контактні особа:
Анна Любима (+380955466509, [email protected],[email protected])
Валерія Забашта (+380503664997, [email protected]om)
Акредитація ЗМІ - [email protected] . Прес-служба лишає за собою право відмовити у акредитації.
Компаніям, які прагнуть підвищити свою пізнаваність і презентувати свої продукти та послуги широкому загалу учасників і гостей зустрічі, пропонується можливість виступити партнером заходу.
Довідкова інформація:
Торговельно-економічне співробітництво
Розвиток торговельно-економічних відносин з Японією базується на принципах вільної торгівлі та ринкових відносин з мінімальним державним втручанням (в Японії державних компаній майже немає).
Український експорт в Японію традиційно має сировинний характер з низьким ступенем переробки. Найбільш перспективною є торговельна співпраця в агропромисловій, металургійній та хімічній галузях. Так, основними експортними позиціями України до Японії є зернові культури (переважно кукурудза), руди та концентрати залізні, алюміній необроблений, титан (вироби з титану) і феросплави, які складають загалом понад 90% українського експорту до Японії.
Японський імпорт в Україну представлений в основному продукцією машинобудування та високотехнологічних галузей, в якому домінують автотранспортні засоби та запчастини до них (понад 60%). Японські компанії зацікавлені в участі у проектах модернізації енергетичного сектору України, транспортної інфраструктури, розвитку «розумних» електричних мереж та систем, захисту довкілля, енергозбереження, у видобувній та переробній галузях.
Українсько-японська торгівля відзначалася поступовим зростанням з моменту міжнародної фінансової кризи 2008-2009 рр. Однак, в останні роки товарообіг скоротився у зв’язку, зокрема, із складною ситуацією в Україні, спричиненою російською агресією проти України з 2014 р.
За підсумками 2016 р. український експорт до Японії продемонстрував падіння на 30% відповідно до попереднього року і становив 122,4 млн. дол. США. Імпорт з Японії демонстрував вперше зростання на 25% з моменту суттєвого падіння у 2014 р. і становив 387,6 млн. дол. США. Експорт послуг до Японії склав 4,9 млн. дол. США. Імпорт послуг з Японії - 3 млн. дол. США.
У сфері українсько-японських торговельно-економічних відносин існує механізм регулярних спільних засідань Координаційної ради з економічного співробітництва з Японією при Міністерстві економічного розвитку України та Комітету ділового співробітництва з Україною Японської федерації корпоративного бізнесу «Кейданрен». Під час засідань відбувається обмін інформацією щодо економічної ситуації в Україні та Японії, законодавчих ініціатив, ринкових трендів, а також обговорюються перспективи розвитку двостороннього співробітництва у таких сферах, як енергетика і мінеральні ресурси, енергозбереження та відновлювальні джерела енергії, промисловість, сільське господарство, розвиток та модернізація транспортної інфраструктури.
Важливим пріоритетом співпраці з Японією є запровадження енергозберігаючих та «екологічно-дружніх» технологій у різних секторах економіки України з метою посилення енергетичної безпеки – енергетика, промисловість, муніципальний сектор. Така співпраця здійснюється в рамках Схеми зелених інвестицій Кіотського протоколу до Рамкової конвенції ООН з питань зміни клімату, а також в рамках окремих двосторонніх проектів. Зокрема, з 2014 р. між Україною та Японією розвивається діалог у сфері модернізації українських ТЕС із залученням японських технологій з метою покращення їх продуктивності. Ведуться переговори щодо заміни застарілих блоків ТЕС, що працюють на вугіллі, на нові.
Серед потужних японських компаній, що вже присутні в Україні, слід виділити представництва провідних торговельних домів Японії: «Сумітомо», «Іточу», «Міцуї», «Марубені», «Міцубісі», «Соджіц».
Ключові виставки-ярмарки, які проводяться на щорічній основі в Японії – Міжнародна виставка продуктів харчування та напоїв «FOODEX» та Міжнародний туристичний ярмарок «JATA WTF», які слугують площадкою для виходу підприємств на місцевий та регіональний ринок.
Прямі іноземні інвестиції з Японії в Україну становлять 160,5 млн. дол. США. Японські інвестиції в Україні зосереджені головним чином у сфері продажу та обслуговування транспортних засобів японського виробництва, виробництва комплектуючих для транспортних засобів, а також у виробництві тютюнової продукції («Джапен Тобако»). Водночас з урахуванням прямих інвестицій філій японських корпорацій, розташованих в Європі, японські інвестиції в економіку України сягають 400 млн. дол. США.
Японські компанії зацікавлені в інвестуванні у виробництва, продукція яких призначена для експорту на ринок Європи та СНД або для використання у кінцевих європейських продуктах. Такий тренд має значні перспективи з приєднанням України до спільного ринку ЄС в рамках Поглибленої та всеосяжної зони вільної торгівлі Україна-ЄС.
Залучення японських інвестицій у розвиток транспортної та енергетичної інфраструктури України, а також аграрного сектора, зокрема його матеріально-технічної бази, у т.ч. експортних терміналів, є іншим перспективним напрямом інвестиційної співпраці з Японією.
Важливим поштовхом для розвитку українсько-японської промислово-інвестиційної співпраці та залучення японських інвестицій в економіку України стало підписання Угоди про сприяння та взаємний захист інвестицій між Україною та Японією 5 лютого 2015 р. Угода сприятиме розвитку перспективних напрямів інвестиційного співробітництва, залученню японських капіталовкладень і технологій, зменшенню некомерційних ризиків, що виникають перед інвесторами обох сторін.
Программа |