(044) 584-28-24  
м. Київ, вул. Велика Житомирська, 33

HR у нових умовах. Забезпечення ефективного робочого процесу

12 тра 2021 09:30 - 14 тра 2021 17:30

РЕЄСТРАЦІЯ

Нові умови – нові вимоги. 

Нові критерії безпеки та комунікацій. Нові інструменти роботи при дистанційному керуванні командами.

Хто як не фахівці з управління персоналом першими стикаються зі змінами умов роботи, вимог часу, технічними навичками, психологією сприйняття нових інструментів для роботи. 

До кого першого звертаються співробітники за підтримкою та консультацією? Звичайно до HRів!

Сьогодні в умовах пандемії COVID-19 від HRів очікують результатів. Починаючи від рекрутингу, закінчуючи стратегією розвитку та побудови корпоративної культури. 

Саме актуальні питання ринку праці та управління персоналом ми розглянемо на нашому онлайн тренінгу 12-14 травня:

  • Як організувати пошук персоналу в умовах дистанційної роботи компанії та зустрітись з кандидатом віч-на-віч?  
  • Які канали пошуку ефективніше використовувати?  
  • Як допомагає База кандидатів в формуванні бренду роботодавця?  
  • Digital-рекрутинг – інструменти сучасного HRа.   
  • Як сформувати Заявку на пошук з максимальними вимогами від Заявника, керівника відділу?
  • Хто й як  відповідає за адаптацію нового співробітника?
  • Як проходить результативний онбординг?
  • Як використовувати інструменти нормування праці та розподіляти функції та задачі за компетенціями персоналу?
  • Які є методи оптимізації ФОТ та коли їх використовувати?
  • Управління по цілях. Для кого буде корисно застосовувати? Як реально працюють інструменти в управлінні ефективністю персоналу?
  • Як забезпечити безпеку у період дистанційної роботи?
  • Системи нематеріальної мотивації, міфи та реалії.  
  • Оцінка персоналу та системи навчання. Основи для внутрішніх HR-фахівців.
  • З чого починається побудова корпоративної культури та Брендингу?
  • Чи є «щасливі компанії»?  
  • Як всі наші дії працюють в рамках українського законодавства.
  • Нове про дистанційну та надомну роботу в трудових відносинах.
  • Карантин: варіанти дій для роботодавця: зміна режиму робочого часу, скорочення діяльності та надання «карантинної» відпустки без збереження
  • Допомога з часткового безробіття на період карантину

Та багато іншого з новин законодавства в нових умовах трудових відносин.

Активності тренінгу проводитимуться з прикладами та кейсами реальних бізнесів учасників.

Навчання проводитимуть Наталя Дзюба, бізнес-тренерка, коуч, фасилітатор, бізнес-консультант ISO 20700-2017 та Ольга Бурлака, експертка й тренерка з кадрового діловодства.

Чекаємо на онлайн тренінгу з використанням онлайн платформ, які учасники опанують як інструмент для проведення зустрічей зі своїми командами та колективами. 

Участь безкоштовна за умови попередньої реєстрації.

Навчання організовано Дніпропетровською торгово-промисловою палатою в рамках ініціативи COVID-19 БІЗНЕС-КЛІНІКИ проєкту «EU4Business: конкурентоспроможність та інтернаціоналізація МСП», що спільно фінансується Європейським Союзом та урядом Німеччини, і реалізується німецькою федеральною компанією Deutsche Gesellschaft für Internationale Zusammenarbeit (GIZ) GmbH. 

Регіональні партнери ініціативи: Запорізька торгово-промислова палата, Донецька торгово-промислова палата, Черкаська торгово-промислова палата, Кіровоградська торгово-промислова палата.

У випадку можливих запитань, прохання телефонувати (056)374-94-10 (12) або писати на [email protected].

Додати в Google Calendar