COVID-19 спрацював як висококласний каталізатор змін. Він забезпечив швидкий перехід до нових рішень в маркетингу. Форсував застосування радикально інших підходів для просування бізнесу.
Протягом вебінару Ольга Роєнко, креативна підприємиця, маркетологиня, засновниця та СЕО Royenko Marketing Agency разом з власниками, директорами і топменеджерами компаній будуть розбиратись з побудовою маркетингову на карантині.
Буде багато інсайтів:
Більше про спікерку вебінару Ольгу Роєнко:
Дата та час – 23 квітня, 10:00 — 16:30 ОНЛАЙН Zoom-конференція
Реєстрація обов’язкова до 22.04.
Участь безкоштовна. Кількість місць обмежена.
Захід організований Чернігівською торгово-промисловою палатою, в рамках ініціативи COVID-19 БІЗНЕС-КЛІНІКИ проєкту «EU4Business: конкурентоспроможність та інтернаціоналізація МСП», що спільно фінансується Європейським Союзом та урядом Німеччини, і реалізується німецькою федеральною компанією Deutsche Gesellschaft für Internationale Zusammenarbeit (GIZ) GmbH.
Інформаційні партнери заходу Сумська ТПП, Славутицький міський фонд підтримки підприємництва, Громадська організація “Рада молодих вчених”.