(044) 584-28-24  
м. Київ, вул. Велика Житомирська, 33

Моделі виходу на ринок: як оцінити та обрати найбільш прибуткову

24 чер 2021 10:00-12:10

РЕЄСТРАЦІЯ

Світова криза, спричинена пандемією COVID-19, змінила правила гри на ринку. Багато бізнесів змушені переглядати або шукати нові бізнес-моделі.

Плануючи експортні продажі на іноземних ринках, потрібно знати як розподіляється товар, хто є основними гравцями та при яких умовах Ваші взаємовідносини з покупцем будуть більш прибутковими. Коли ви отримуєте більше переваг. Які ризики виникають?

Аналіз моделі виходу та каналів розподілу на ринку дозволить знайти рішення для збільшення продажів та підвищити прибутковість.

Запрошуємо долучитись до вебінару «Моделі виходу на ринок: як оцінити та обрати найбільш прибуткову» 24 червня, щоб зрозуміти які моделі виходу створюють переваги, як проаналізувати та знайти ефективну саме для вашого продукту, наявних ресурсів у компанії та наявної ситуації на ринку.

Дата: 24.06.2021 р.

Час: 10:00 – 12:10

ЦА: власники та керівники МСБ, що зацікавлені у виході на іноземні ринки; експортери потенційні та діючі.

Впродовж 2-х годин:

  • Розглянемо основні моделі виходу на ринки, їх переваги та недоліки
  • Познайомимося з інструментами вибору моделі та проведення порівняльного аналізу
  • Шукатимемо рішення для підвищення прибутковості продажів
  • Опрацюємо інструменти на реальних прикладах
  • Додамо до скарбнички корисні посилання для аналізу схем розподілу та правил «гри».

Тренер Галина Перепелиця:

  • Сертифікована консультантка з експорту та тренерка з питань технічного регулювання та доведення відповідності
  • Сертифікована консультантка з ринкових досліджень та розвитку експорту Програми «Train the trainer 2019, 2020» Естонського інституту маркетингу
  • Розробниця та тренерка навчальних програм «Export BootCamp» програми USAID Конкурентоспроможна економіка України
  • Національна консультантка з надання консалтингових послуг з питань доступу до ринків ЄС
  • 17-річний досвід консалтингу в міжнародній торгівлі, підтримці компаній у розвитку та налагодженні експортних операцій.
  • 13 років успішного досвіду у розробці та проведенні заходів з розвитку бізнесу з USAID, ЄС, ПРООН, GIZ та іншими міжнародними організаціями.
  • 20+ авторських тренінгів та інших освітніх програм, включаючи розробку навчальних матеріалів з розвитку експорту.
  • 40+ навчальних заходів з питань експорту, проведених у 2018–2020 роках: доступ до нових ринків, нарощування експортного потенціалу, дослідження ринків, визначення вимог до продукції, маркетингові стратегії тощо.

Тільки для представників малого та середнього бізнесу.

Захід організований Чернігівською торгово-промисловою палатою, в рамках ініціативи COVID-19 БІЗНЕС-КЛІНІКИ проєкту «EU4Business: конкурентоспроможність та інтернаціоналізація МСП», що спільно фінансується Європейським Союзом та урядом Німеччини, і реалізується німецькою федеральною компанією Deutsche Gesellschaft für Internationale Zusammenarbeit (GIZ) GmbH.

Додати в Google Calendar