Запрошуємо підприємців сфери гостинності до участі у дводенному інтенсиві, який відбудеться 27 - 28 квітня 2021р., під час якого ми обговоримо основні виклики готельно-ресторанної сфери:
В перший день заглибимось в маркетингові поняття: базу, яка необхідна маркетологу та власнику, щоб створювати продукти та управляти брендом.
Другого дня сконцентруємось на інструментах та підходах: дієвих стратегіях та як їх застосувати для власного бізнесу.
Програмою дводенного вебінару планується розгляд наступних питань:
1. Нові виклики для брендів. Як змінився ринок і як брендам адаптуватись до нових реалій. Що очікує готелі та ресторани у 2021.
2. Поняття бренду. Для чого бренду стратегія
3. Операційний маркетинг
4. Маркетингові інструменти та канали
Тренер: Тетяна Філіпович, керівниця відділу маркетингу і комунікацій готельного оператора Premier Hotels and Resorts
Участь безкоштовна за умови попередньої реєстрації.
Навчання організовано Дніпропетровською торгово-промисловою палатою в рамках ініціативи COVID-19 БІЗНЕС-КЛІНІКИ проєкту «EU4Business: конкурентоспроможність та інтернаціоналізація МСП», що спільно фінансується Європейським Союзом та урядом Німеччини, і реалізується німецькою федеральною компанією Deutsche Gesellschaft für Internationale Zusammenarbeit (GIZ) GmbH.
Регіональні партнери ініціативи: Запорізька торгово-промислова палата, Донецька торгово-промислова палата, Черкаська торгово-промислова палата, Кіровоградська торгово-промислова палата.
У випадку можливих запитань, прохання телефонувати (056)374-94-10 (12), або писати на [email protected].