(044) 584-28-24  
м. Київ, вул. Велика Житомирська, 33

Операційний маркетинг в готелях і ресторанах

27 кві 2021 10:00 - 28 кві 2021 12:00

РЕЄСТРАЦІЯ

Запрошуємо підприємців сфери гостинності до участі у дводенному інтенсиві, який відбудеться 27 - 28 квітня 2021р., під час якого ми обговоримо основні виклики готельно-ресторанної сфери: 

  • які трансформації чекають бізнеси, 
  • до чого потрібно швидко адаптуватись, 
  • найближчі перспективи. 

В перший день заглибимось в маркетингові поняття: базу, яка необхідна маркетологу та власнику, щоб створювати продукти та управляти брендом. 

Другого дня сконцентруємось на інструментах та підходах: дієвих стратегіях та як їх застосувати для власного бізнесу.

Програмою дводенного вебінару планується розгляд наступних питань:

1. Нові виклики для брендів. Як змінився ринок і як брендам адаптуватись до нових реалій. Що очікує готелі та ресторани у 2021.

2. Поняття бренду. Для чого бренду стратегія

  • Що таке бренд
  • Важливість бренд платформи. Її основні атрибути
  • Маркетинг-мікс: визначаємо, створюємо, адаптуємо
  • Стратегія та позиціонування. Як відповідати новим реаліям

3. Операційний маркетинг 

  • Маркетинговий план та календар
  • Бюджетування
  • Інструменти локального маркетингу
  • Що аналізувати?

4. Маркетингові інструменти та канали

  • Комунікаційна стратегія. Як обрати канали комунікації  і дієві інструменти для вашого закладу та сформувати бюджет
  • Просування окремих сервісів та напрямків. Доставка та нові продукти
  • SMM та робота з інфлюєнсерами
  • Репутація та зворотній зв'язок
  • Чи потрібна вам маркетингова команда?

Тренер: Тетяна Філіпович, керівниця відділу маркетингу і комунікацій готельного оператора Premier Hotels and Resorts

  • Більше 15 років у PR-комунікаціях і маркетингу
  • З 2012 року в HoReCa: просування бренду «Проект 900», корпорація МИРС
  • Маркетинг-директор мережі ресторанів італійської та японської кухні «Мафія», Casta, Georgia
  • Запуск і управління маркетингом ресторанних проєктів «BAO», «Гра з вогнем», «NĂM»
  • 6 років досвіду просування бренду мобільного ритейлера «Мобілочка»

Участь безкоштовна за умови попередньої реєстрації.  

Навчання організовано Дніпропетровською торгово-промисловою палатою в рамках ініціативи COVID-19 БІЗНЕС-КЛІНІКИ проєкту «EU4Business: конкурентоспроможність та інтернаціоналізація МСП», що спільно фінансується Європейським Союзом та урядом Німеччини, і реалізується німецькою федеральною компанією Deutsche Gesellschaft für Internationale Zusammenarbeit (GIZ) GmbH. 

Регіональні партнери ініціативи: Запорізька торгово-промислова палата, Донецька торгово-промислова палата, Черкаська торгово-промислова палата, Кіровоградська торгово-промислова палата.

У випадку можливих запитань, прохання телефонувати (056)374-94-10 (12), або писати на [email protected].

Додати в Google Calendar

Анонси

Останні новини

Більше новин