(044) 584-28-24  
м. Київ, вул. Велика Житомирська, 33

Сила маркетингу для промислових підприємств

19 тра 2021 10:00 - 20 тра 2021 12:00

РЕЄСТРАЦІЯ

Маркетинг - це не просто модне слово. Це стратегічна риса підприємства, яка має відповідати на бізнес-запитання та допомагати приймати рішення, пов’язані з освоєнням нової продукції, часом виходу з нею на ринки, диверсифікацією напрямів своєї діяльності, тобто саме з існуванням компанії на ринку. 

Промисловим підприємствам доводиться розв’язувати велику кількість складних проблем, щоб одержати максимальний успіх на ринку, особливо зараз, коли COVID-19 охопив весь світ, коли міжнародна економіка зіткнулась з безліччю випробувань та обмежень. 

Стратегічне бачення розвитку компанії, доскональне знання потреб споживачів товарів виробничого призначення та планування маркетингових активностей – єдина можливість досягти цілей, які пов’язані з прибутком, проникненням на нові ринки, збільшенням обсягу продаж. Сучасні маркетингові технології дозволяють досягнути цієї мети. Головне - вміти користуватись цими інструментами та завчасно оцінювати їх ефективність для прийняття обґрунтованих господарських рішень. 

Запрошуємо керівників та власників бізнесу (або делегованих ними менеджерів) промислових підприємств до участі у дводенному онлайн практикумі, що відбудеться 19 – 20 травня 2021 на платформі Zoom.

Що ми будемо робити впродовж тренінгу?

  • дізнаємось, як проводити аудит та оптимізацію маркетингової стратегії; зрозуміємо, навіщо потрібен аудит;
  • проведемо аудит збуту та продуктів;
  • розберемо основні принципи клієнтоорієнтованості;
  • з’ясуємо, як зробити план розвитку та обслуговування клієнтської бази;
  • дізнаємось, де шукати клієнтів нашого продукту;
  • отримаємо працюючі інструменти для розробки маркетингового бюджету та маркетинг плану, розрахуємо ефективність використання маркетингового бюджету та ефективність каналів збуту;
  • розглянемо особливості цифрового маркетингу для промислових підприємств, e-commerce.

Участь безкоштовна за умови попередньої реєстрації.

Навчання організовано Дніпропетровською торгово-промисловою палатою в рамках ініціативи COVID-19 БІЗНЕС-КЛІНІКИ проєкту «EU4Business: конкурентоспроможність та інтернаціоналізація МСП», що спільно фінансується Європейським Союзом та урядом Німеччини, і реалізується німецькою федеральною компанією Deutsche Gesellschaft für Internationale Zusammenarbeit (GIZ) GmbH. 

Регіональні партнери ініціативи: Запорізька торгово-промислова палата, Донецька торгово-промислова палата, Черкаська торгово-промислова палата, Кіровоградська торгово-промислова палата.

У випадку можливих запитань, прохання телефонувати нам (056)374-94-10 (12), або писати на [email protected].

Додати в Google Calendar