Маркетинг - це не просто модне слово. Це стратегічна риса підприємства, яка має відповідати на бізнес-запитання та допомагати приймати рішення, пов’язані з освоєнням нової продукції, часом виходу з нею на ринки, диверсифікацією напрямів своєї діяльності, тобто саме з існуванням компанії на ринку.
Промисловим підприємствам доводиться розв’язувати велику кількість складних проблем, щоб одержати максимальний успіх на ринку, особливо зараз, коли COVID-19 охопив весь світ, коли міжнародна економіка зіткнулась з безліччю випробувань та обмежень.
Стратегічне бачення розвитку компанії, доскональне знання потреб споживачів товарів виробничого призначення та планування маркетингових активностей – єдина можливість досягти цілей, які пов’язані з прибутком, проникненням на нові ринки, збільшенням обсягу продаж. Сучасні маркетингові технології дозволяють досягнути цієї мети. Головне - вміти користуватись цими інструментами та завчасно оцінювати їх ефективність для прийняття обґрунтованих господарських рішень.
Запрошуємо керівників та власників бізнесу (або делегованих ними менеджерів) промислових підприємств до участі у дводенному онлайн практикумі, що відбудеться 19 – 20 травня 2021 на платформі Zoom.
Що ми будемо робити впродовж тренінгу?
Участь безкоштовна за умови попередньої реєстрації.
Навчання організовано Дніпропетровською торгово-промисловою палатою в рамках ініціативи COVID-19 БІЗНЕС-КЛІНІКИ проєкту «EU4Business: конкурентоспроможність та інтернаціоналізація МСП», що спільно фінансується Європейським Союзом та урядом Німеччини, і реалізується німецькою федеральною компанією Deutsche Gesellschaft für Internationale Zusammenarbeit (GIZ) GmbH.
Регіональні партнери ініціативи: Запорізька торгово-промислова палата, Донецька торгово-промислова палата, Черкаська торгово-промислова палата, Кіровоградська торгово-промислова палата.
У випадку можливих запитань, прохання телефонувати нам (056)374-94-10 (12), або писати на [email protected].