В умовах швидких змін потрібне адаптування стратегій продажів компаній як на внутрішньому, так й закордонному ринках. Перегляд стратегій починається з аналізу спроможності працювати в нових умовах, які створюють як загрози, так і можливості одночасно. Використання можливостей – це ваш шанс для збереження позиції на ринку.
Якщо ви вже експортуєте або тільки замислюєтесь про експорт, цій тренінг буде корисним для вас.
2-денний онлайн-тренінг «Збільшення шансів виходу на експортні ринки в умовах кризи COVID-19» дозволить компаніям:
- визначити вплив існуючої кризи на розвиток експорту та внести зміни у експортну стратегію компанії;
- переглянути наявні експортні ринки та спрямувати зусилля на більш привабливі;
- оцінити спроможність компанії працювати на обраних ринках;
- переглянути канали розподілу та знайти шляхи підвищення їх ефективності та прибутковості;
- визначити, хто є вашими партнерами та споживачами, як «дістатися» їх;
- визначити потенціал нових каналів збуту для забезпечення вашої спроможності експортувати;
- отримати нові знання у сфері швидкого продажу товарів українського виробництва за допомогою відомих електронних майданчиків.
Прості та дієві інструменти:
- Аудиту спроможності компанії.
- Оцінювання потенціалу зовнішніх ринків та фокусу на більш привабливі.
- Аналіз вимог доступу товару на обраний ринок.
- Вибір моделі входу на ринок з урахуванням особливостей товару та існуючих на ринку практик.
- Вивчення каналів розподілу та основних гравців, рішення – з ким працювати та як оцінювати ефективність співпраці.
- Обчислення ціни товару на обраному ринку.
- Використання електронних майданчиків (Indiamart, Alibabа - 1688, Europages, Amazon, Ec21, ThomasNet) для розвитку експортних продажів.
- Тендери на головних торгових майданчиках світу.
- Приклади ефективного розміщення компаній на світових майданчиках та безкоштовні фішки.
Тривалість навчання: 2 дні, 12 годин навчального часу
Співвідношення матеріалу та практичних кейсів: 50/50%
Тренери:
- Перепелиця Галина – сертифікована консультантка з експорту до країн ЄС, сертифікована консультантка та тренерка з питань технічного регулювання та доведення відповідності, консультантка з ринкових досліджень Програми «Train the trainer» Естонського інституту маркетингу, розробниця та тренерка навчальної програми «Export BootCamp» програми КЕУ проєкту USAID, національна консультантка з надання консалтингових послуг з питань доступу до ринків ЄС проєктів ПРООН. Досвід понад 10 років, включно з двома роками міжнародного досвіду, на ринках Балканських країн.
- Литвинова Євгенія – більше 10 років досвіду роботи в управлінні. Успішно розроблено понад 20 проєктів. Збільшення прибутковості компаній більш ніж в два рази. Реалізовані власні ідеї та проєкти в бізнесі, які безпосередньо сприяли його зростанню і рентабельності. Досвід роботи з електронними майданчиками у різних країнах світу та просування різних товарних категорій. Створення торгових майданчиків українських товарів із відвідуваністю більше ніж 2 млн користувачів на місяць. Сертифікований тренер, практик, працює із більш ніж 45-ма країнами, аналітик, президент Клубу експортерів України.
Захід організовано Дніпропетровською торгово-промисловою палатою, в рамках ініціативи COVID-19 БІЗНЕС-КЛІНІКИ проєкту «EU4Business: конкурентоспроможність та інтернаціоналізація МСП», що спільно фінансується Європейським Союзом та урядом Німеччини, і реалізується німецькою федеральною компанією Deutsche Gesellschaft für Internationale Zusammenarbeit (GIZ) GmbH.
Участь безкоштовна за умови попередньої реєстрації.
У випадку можливих запитань прохання телефонувати нам (056)374-94-10 (12), або писати на [email protected].