(044) 584-28-24  
м. Київ, вул. Велика Житомирська, 33

Збільшення шансів виходу на експортні ринки в умовах кризи COVID-19

21 кві 2021 10:00 - 22 кві 2021 16:00

РЕЄСТРАЦІЯ

В умовах швидких змін потрібне адаптування стратегій продажів компаній як на внутрішньому, так й закордонному ринках. Перегляд стратегій починається з аналізу спроможності працювати в нових умовах, які створюють як загрози, так і можливості одночасно. Використання можливостей – це ваш шанс для збереження позиції на ринку.

Якщо ви вже експортуєте або тільки замислюєтесь про експорт, цій тренінг буде корисним для вас.

2-денний онлайн-тренінг «Збільшення шансів виходу на експортні ринки в умовах кризи COVID-19» дозволить компаніям:

  • визначити вплив існуючої кризи на розвиток експорту та внести зміни у експортну стратегію компанії;
  • переглянути наявні експортні ринки та спрямувати зусилля на більш привабливі;
  • оцінити спроможність компанії працювати на обраних ринках;
  • переглянути канали розподілу та знайти шляхи підвищення їх ефективності та прибутковості;
  • визначити, хто є вашими партнерами та споживачами, як «дістатися» їх;
  • визначити потенціал нових каналів збуту для забезпечення вашої спроможності експортувати;
  • отримати нові знання у сфері швидкого продажу товарів українського виробництва за допомогою відомих електронних майданчиків.

Прості та дієві інструменти:

  • Аудиту спроможності компанії.
  • Оцінювання потенціалу зовнішніх ринків та фокусу на більш привабливі.
  • Аналіз вимог доступу товару на обраний ринок.
  • Вибір моделі входу на ринок з урахуванням особливостей товару та існуючих на ринку практик.
  • Вивчення каналів розподілу та основних гравців, рішення – з ким працювати та як оцінювати ефективність співпраці.
  • Обчислення ціни товару на обраному ринку.
  • Використання електронних майданчиків (Indiamart, Alibabа - 1688, Europages, Amazon, Ec21, ThomasNet) для розвитку експортних продажів. 
  • Тендери на головних торгових майданчиках світу.
  • Приклади ефективного розміщення компаній на світових майданчиках та безкоштовні фішки.

Тривалість навчання: 2 дні, 12 годин навчального часу

Співвідношення матеріалу та практичних кейсів: 50/50%

Тренери:

  • Перепелиця Галина – сертифікована консультантка з експорту до країн ЄС, сертифікована консультантка та тренерка з питань технічного регулювання та доведення відповідності, консультантка з ринкових досліджень Програми «Train the trainer» Естонського інституту маркетингу, розробниця та тренерка навчальної програми «Export BootCamp» програми КЕУ проєкту USAID, національна консультантка з надання консалтингових послуг з питань доступу до ринків ЄС проєктів ПРООН. Досвід понад 10 років, включно з двома роками міжнародного досвіду, на ринках Балканських країн.
  • Литвинова Євгенія – більше 10 років досвіду роботи в управлінні. Успішно розроблено понад 20 проєктів. Збільшення прибутковості компаній більш ніж в два рази. Реалізовані власні ідеї та проєкти в бізнесі, які безпосередньо сприяли його зростанню і рентабельності. Досвід роботи з електронними майданчиками у різних країнах світу та просування різних товарних категорій. Створення торгових майданчиків українських товарів із відвідуваністю більше ніж 2 млн користувачів на місяць. Сертифікований тренер, практик, працює із більш ніж 45-ма країнами, аналітик, президент Клубу експортерів України.

Захід організовано Дніпропетровською торгово-промисловою палатою, в рамках ініціативи COVID-19 БІЗНЕС-КЛІНІКИ проєкту «EU4Business: конкурентоспроможність та інтернаціоналізація МСП», що спільно фінансується Європейським Союзом та урядом Німеччини, і реалізується німецькою федеральною компанією Deutsche Gesellschaft für Internationale Zusammenarbeit (GIZ) GmbH.

Участь безкоштовна за умови попередньої реєстрації.

У випадку можливих запитань прохання телефонувати нам (056)374-94-10 (12), або писати на [email protected].

Додати в Google Calendar

Анонси

Останні новини

Більше новин