17 грудня Запорізька торгово-промислова палата у партнерств із Програмою розвитку ООН в Україні запрошує до участі в Жіночому бізнес-форумі.
Теми для обговорення: жіноче підприємництво, проєкти підтримки і соціальна відповідальність бізнесу, особистісно-професійний розвиток.
Формат проведення: офлайн (бізнес-центр Запорізької ТПП) /онлайн(інтернет-платформа ZOOM).
Програмою заплановані виступи бізнес-леді Запорізької і Львівської областей з власними успішними кейсами підприємництва, форум – це можливість отримати нові знання і ділові контакти, а також досвід, мотивацію і натхнення на подальший розвиток.
Запорізька торгово-промислова палата традиційно приділяє увагу розвитку жіночого підприємництва. Зокрема, Діловий клуб «Жіноча Ліга» об’єднує підприємиць, керівниць компаній, представниць освіти, громадських організацій, міжнародних програм. Формат Клубу дозволяє розширювати можливості та потенціал його учасниць, допомагає знаходити відповіді на актуальні питання, вирішувати бізнес-ситуації.
Під час Жіночого бізнес-форуму учасниці «Жіночої Ліги» презентують власні проєкти і бізнес-історії.
Про власний шлях до успіху в бізнесі та рецепти досягнення перемоги – у виступі власниці ТОВ «Укрфаворіт» Олени Ісаєвої.Компанія «Укрфаворіт» - одна з найуспішніших у Запорізькому регіоні, лідер серед постачальників високоефективних матеріалів та інженерних рішень для ливарного виробництва в Україні.
До проведення форуму приєдналася Жіноча Ділова Палата України (м. Львів). Про важливу місію з об'єднання представниць бізнесу, освіти, культури шляхом підтримки, навчання та професійного розвитку, проєкти підтримки жіночого підприємництва розповість президентка Жіночої Ділової Палати України Наталія Карпенчук-Конопацька.
Про власний шлях до успіху - історія львівської підприємиці Надії Гаталяк, засновниці Української Торгової Марки "Boitier124" - успішного бренду якісної елітної косметики.
Виступ Ірини Плахтій, сертифікованої коучки, віцеголови Вищої ради Міжнародного Клубу Успішних Жінок "Жінки України" присвячено соціальній відповідальності бізнесу:
"Необхідно вийти за межі звичайної благодійності і створити концепцію маркетингової трансформації розвитку компанії, адже соціальна відповідальність бізнесу – це запорука міцності бренду компанії".
Корисні поради для тих, хто прагне в досконалості опанувати мистецтво говорити на камеру –від Ірини Климович, керівниці продюсерського центру «Кадрики».
Приєднуйтесь!
Захід проводиться Запорізькою торгово-промисловою палатою в рамках швейцарсько-українського Проєкту “Зміцнення бізнес-об’єднань мікро-, малих і середніх підприємств (Етап 2)”, який впроваджується Програмою розвитку ООН в Україні (ПРООН) у співпраці з Міністерством розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України і за підтримки Швейцарії.
Кількість офлайн-учасників обмежена. Захід відбуватиметься з дотриманням карантинно-санітарних вимог.
РЕЄСТРАЦІЯ ОБОВ'ЯЗКОВА ЗА ПОСИЛАННЯМ
Участь безкоштовна