м. Київ, вул. Велика Житомирська, 33

Пояснюємо новий Регламент ЄС про загальну безпечність продукції!

05 чер 2025 14:00-15:30

Приєднуйтесь до Інформаційної сесії «Регламент про безпечність нехарчової продукції №2023/988: що треба знати онлайн-продавцям до ЄС»

Чекаємо на онлайн-заході 5 червня 2025 р. о 14.00.

Продаєте нехарчову продукцію онлайн до ЄС?

У ЄС посилено контроль за безпечністю продукції.

Саме час познайомитися з новим Регламентом ЄС про загальну безпечність продукції (GPSR 2023/988).

З 14 грудня 2024 року в ЄС діють нові правила безпечності споживчої нехарчової продукції.

Вони стосуються всіх учасників ланцюга постачання — від виробників і імпортерів до онлайн-продавців та маркетплейсів.

Які нові обов’язки з’являються у вашої компанії?

Як правильно оформити маркування для онлайн-продажів?

І що допоможе спокійно пройти перевірку ринкового нагляду без зайвих проблем?

Детально пояснимо 5 червня 2025 року на інформаційній сесії «Регламент про безпечність нехарчової продукції №2023/988: що потрібно знати онлайн-продавцям в ЄС». 

Подія буде цікава виробникам, імпортерам, дистриб’юторам, представникам торгових мереж, компаніям, що працюють з маркетплейсами, власникам бізнесу, керівникам, фахівцям з якості, ЗЕД і юристам.

На сесії розглянемо 10 ключових питань, які варто знати вже сьогодні:

1. Новий Регламент щодо безпечності нехарчової продукції – чим відрізняється від старої Директиви 2001/95
2. Розширення зобов’язань виробників – що додалось нового до обов’язків
3. Вимога відповідальної особи в ЄС – хто може нею бути, хто та як призначає, які обов’язки на себе бере
4. Обов’язкова оцінка ризиків продукції – яка методологія, хто та як проводить
5. Підтвердження відповідності продукції – які документи має підготувати виробник
6. Маркування нехарчової продукції – що має бути зазначено на маркуванні для онлайн-продажів
7. Нові обов’язки постачальників онлайн-маркетплейсів щодо безпечності продукції
8. Механізм відкликання продукції на маркетплейсах – як працює
9. Продукція не відповідає вимогам або отримала скаргу – який алгоритм дій
10. Співпраця з органами ринкового нагляду – коли та як комунікувати задля захисту споживачів

Тривалість – до 1,5 год.

Участь: безкоштовна за попередньою реєстрацією.

Реєстрація:  https://forms.gle/e1EBEse1datU4nUv5

 

Заходи проводяться рамках проєкту «Подолання викликів відповідності вимогам ринків: прокладання шляху до євроінтеграції», який реалізує Торгово-промислова палата України та Харківська торгово-промислова палата.
Проект реалізується в межах проекту міжнародної співпраці #ReACT4UA («Застосування та імплементація Угоди про асоціацію між ЄС та Україною у сфері торгівлі»), що фінансується урядом Німеччини і виконується німецькою федеральною компанією Deutsche Gesellschaft für Internationale.
Додати в Google Calendar

Теги: Європейський Союз (ЄС), експорт, бізнес, ТППУ, експорт до ЄС, Харківська ТПП, нехарчова продукція, ReACT4UA, Deutsche Gesellschaft für Internationale Zusammenarbeit (GIZ) GmbH

Анонси

Останні новини