Компанія отримала ліцензію на виробництво питного меду. Це великий крок до розвитку та популяризації медівки як національного бренду.
Ліцензія дозволяє реалізовувати власну продукцію не лише на виставках і ярмарках, а й у торговельних мережах.
Етапи отримання ліцензії:
• методологічна підготовка – вивчення належної документації;
• практична підготовка – перевірка та доведення відповідності вимогам усіх етапів виробництва;
• безпосереднє оформлення ліцензії.
Володимир Дмитрук, заступник Гільдії медоварів та співвласник ТОВ «Українські медовари» поділився секретом успіху своїх напоїв:
«Рецепт надзвичайно простий: мед, джерельна водичка, різноманітні ягоди та трави, любов пасічника та рік часу».
Технологія дуже схожа на винну, але використовується не виноградний сік, а мед або мед із додаванням соку ягід.
За роки свого існування «Українські медовари» брали участь у багатьох конкурсах. Продукція товариства – у списку 100 кращих напоїв України. З 2017 року воно вийшло на міжнародний ринок і на конгресі «APIMONDIA» одержало срібну та бронзову медалі.
Головна мета підприємства – заявити світу, що в Україні є свої алкогольні бренди, з прадавньою історією та рецептурою, яку відновили та вивели на промисловий рівень.
На сьогодні товариство має 20 видів медаку (кріплений напій, зроблений із меду) та 6 видів медівки (напій, зроблений шляхом бродіння).
«Ми з чистою совістю пропонуємо свої напої. У нашому напої до 300 компонентів, мікроелементів, вітамінів. Алкогольної тяги не буде, лише бажання отримати насолоду», – говорить Володимир Дмитрук.
Інструкція для використання вказана на кожній пляшці: «Пити з аристократичною безтурботністю, маленькими ковточками та у доброму товаристві».