Про це Олександр Масленко, керівник компанії «Династія меду», розповідає читачам рубрики Chamber News. Кращі Разом.
Про бізнес:
«Династія меду» – це сімейна традиція виробництва з 1905 року. У 2015-му я відвідав батьківську пасіку і закохався в бджіл. Коли побачив, як реалізується продукція (на той час – у банках об’ємом 3 л), подумав, що можна поліпшити подачу продукту й асортимент. Тож почали фасувати мед у компактні красиві баночки, робити мед із горіхами, створювати шоколад на меду без цукру, натуральний продукт.
Моя головна мета – це популяризація українського меду як на внутрішньому ринку, так і на зовнішньому. Я вірю, що за правильної маркетингової стратегії наша країна стане світовим лідером із виробництва меду.
У цьому році ми освоїли ще один напрям – продаж саджанців лаванди. Влітку і восени плануємо продавати лаванду в горщиках, щоб люди вдома могли насолоджуватися квітучою рослиною. А лавандовий мед є одним із кращих медів, яких я куштував.
Про стимули:
Усі мають проблеми, проте лише деякі щось роблять для їх вирішення. Я побачив проблему в бджільництві. І маю намір своїми діями поліпшити ситуацію, що склалася, створити унікальний продукт і дарувати людям медові солодощі. Тому ми будемо рухатися і діяти.
Про ТПП:
ТПП України сприяє зростанню. Я знайшов програму Ерасмус для молодих підприємців і скористався можливістю поїхати в іншу країну, щоб навчитися налагоджувати комунікації й експортувати мед. Моє стажування проходило в Болгарії і я переймав досвід місцевих підприємців у сфері бджільництва.
Про досягнення:
Найкраще досягнення – це радісні клієнти, коли ти даєш їм більше, ніж вони очікують. У медовій сфері ми спеціалізуємося на продажах корпоративних подарунків. Приємно, що компанії піклуються про свій персонал і дарують працівникам натуральні і корисні медові подарунки.