Українська група логістичних компаній ZAMMLER відкрила ще одне міжнародне представництво - в Республіці Казахстан (також представництва компанії працюють у Польщі та Китаї). Компанія стала логістичним партнером найбільшої в Казахстані платформи електронної комерції Kaspi.kz.
Компанія забезпечує доставку замовлень з Магазину на Kaspi.kz у сортувальний центр ZAMMLER, де товари готують до відправки через інших логістичних партнерів усіма регіонами Республіки. Під дахом складського комплексу розташовані міні-підрозділи провідних кур'єрських компаній Казахстану, які займаються доставкою замовлень до кінцевих покупців.
Зараз представництва української компанії працюють в містах Алмати і Шимкенті, серед найближчих планів - відкриття в м. Нур-Султан.
У Kaspi.kz відзначають, що постійно збільшують асортимент, додають нових партнерів і розширюють сервіс доставки на всю країну. З початку року кількість замовлень зросла на 116% або більше ніж в 2 рази в порівнянні з минулим роком. Зараз Kaspi.kz співпрацює з шістьма провідними кур'єрськими компаніями, серед яких і українська компанія ZAMMLER, що вже зарекомендувала себе як надійний партнер.
«Представництво в Казахстані розпочало роботу на початку березня. Зараз ми вже пройшли найскладніший період запуску, налаштування всіх процесів і вийшли на очікуваний результат. Зараз ZAMMLER в Казахстані оперує двома складськими комплексами загальною площею 1610 м². Роботу забезпечують 40 осіб персоналу, автопарк налічує 11 автомобілів. Зупинятися на цих показниках ми не намірені, адже бачимо і зацікавленість клієнта, і перспективи ринку для подальшого розширення», - коментує Віктор Шевченко, генеральний директор групи логістичних компаній ZAMMLER.
Представництво ZAMMLER в Казахстані відкрилося в розпал епідемії COVID-19, що внесло свої корективи: довелося вживати додаткових заходів безпеки, ретельно прогнозувати витрати, адаптуватися до нових вимог документообігу, удосконалювати IT-процеси. Успішно стартувати в досить короткий строк вдалося завдяки використанню в роботі новітніх технологій, готовності клієнта до тісної взаємодії з логістичним провайдером, а також - правильним управлінським рішенням та професійності команди.