(044) 584-28-24  
м. Київ, вул. Велика Житомирська, 33

Міша Мігдал: Спостереження за ринком США та можливостями України

23.04.2020

 

Ця стаття, спостереження за ринком США та можливостями України, була досліджена та написана Тоні Фріманом на запит представника ТПП України у США (Східне узбережжя) Міші Мігдаля.

Тоні Фріман - президент компанії AS Freeman Advisors, LLC, бізнес-консультант, що базується в Нью-Йорку. Контакти tfreeman@asfreeman.com

Жодна нація не пропонує ширших можливостей українським експортерам, ніж США. Потенціал можливостей України та низькі витрати на робочу силу в США пропонує можливості будь-якій українській компанії, яка прагне розвивати свою міжнародну діяльність. Для успішного продажу американським фірмам необхідна концентрація на очікуваннях та стандартах американських покупців. Освоєння цих особливостей та критерієв відкриває двері до найбагатшого ринку світу.
 

Можливість та українські переваги 

Будь-яка українська компанія, яка прагне вести бізнес на міжнародному рівні, має розглянути можливість продажу на американському ринку. З найбільшою світовою економікою та сприятливим для бізнесу середовищем США залишаються перехрестям світової торгівлі . Успіх на американському ринку - це майже гарантія можливості продажу в інших великих економіках.

Українські компанії пропонують американським компаніям одну істотну перевагу перед вітчизняними постачальниками США. Витрати на робочу силу в Україні в три-сім разів нижчі, ніж зарплата, яка виплачується в США. Для виробничих компаній українські показники робочої сили вигідніші порівняні з Китаєм, Мексикою, Індією та Кореєю - традиційними міжнародними постачальниками до США.

Українські компанії мають переваги перед багатьма іноземними постачальниками Америки. В Україні є якісна та освічена робоча сила. Ваша країна створила інфраструктуру для виробництва та транспортування. Уряд України продовжує шукати економічних зв'язків із Заходом. Разом ці переваги є основою для стабільних та якісних економічних відносин американськими компаніями .

 

Переваги так, але й виклики

З огляду на ці переваги , чому торгівля між Україною та США настільки невагома/невідчутна ? Україна є лише 67мим торговим партнером США що демонструє невеликий торгівельний надлишок. Відповідь - мало хто з українських фірм намагався вийти на американський ринок. Причини такої ситуації зрозумілі. Україна орієнтується на продаж-експорт в сусідні країни. Незважаючи на те, що США можуть бути привабливими, більш простими є вихід на ринки Західної Європи, Росії, Туреччині та Китаю.

З американського боку українські компанії не знайшли допомоги. З кінця Другої світової війни американські компанії звикли до іноземних постачальників, які їх шукають. Рідко вони шукають постачальників. Крім того, більшість американських ділових кіл мало усвідомлюють переваги торгівлі з Україною. Вони думають про Україну як про регіон, який раніше був частиною Росії, а не як незалежна країна, яка будує зв'язки із Заходом.

Інші країни з вартісними перевагами зіткнулися з подібними проблемами у продажу в США. Із досвідом у промахах та успіхах японських, корейських, китайських, індійських, мексиканських та бразильських компаній українські бізнесмени можуть планувати та робити перші кроки на американському ринку .

 

Ретельно плануйте успіх - починайте з ніши

Використовуй переваги . Виберіть лише ті декілька товарів чи послуг, які, на вашу думку, досягнуть успіху на американському ринку. Перші успіхи вашої компанії в США , як і на будь-якому новому ринку , потребуватимуть часу , будуть зазнавати помилок та потребують часу та грошових вкладень. Вийдіть на ринок США лише з вашою найсильнішою пропозицією. Пізніше, коли її репутація буде успішно встановлена, у вашої компанії буде можливість продавати ширший асортимент товарів .

 

Поясніть, чому ваша пропозиція є унікальною

Американські бізнесмени будуть підготовлені для розглядання та вибору унікальних торгових пропозицій вашої компанії. Що саме робить ваш продукт чи послугу перевагою широкого кола альтернатив, які вони можуть легко придбати у своїх вже існуючих постачальників ? У багатьох випадках основною привабливістю українського товару буде вища ціна . Важливо, щоб вигода могла бути пояснена коротко і чітко. Якщо користь неможливо пояснити кількома простими пропозиціями, американська аудиторія швидко втратить інтерес.

 

Постійна якість продукту.

У минулому американські компанії стикалися з важкими уроками, купуючи недорогу продукцію у певних закордонних постачальників. Часто перші закупівлі відповідали їх очікуванням, але згодом поставки втрачали свою якість . В результаті американці відносяться до нового постачальника скептично. Будь-який крок української компанії повинен містити пояснення, як американський покупець може розраховувати на якісні поставки протягом наступних років.

Однією з тактик переконання американських покупців є отримання відповідної сертифікації ISO для бізнесу вашої компанії. Американські покупці звертають увагу на існування цих сертифікатів.

Розмовляйте американською англійською

Англійська мова залишається міжнародною мовою бізнесу, і мало американців знають інші мови. Не тільки американці наполягають на володінні англійською мовою, вони віддають перевагу американській англійській мові з її унікальними зворотнімі фразами та виразами. Якщо не володіти гарною англійською мовою, це різко зменшить будь-який шанс на успіх.
 

Розумій американську бізнес-культуру

Ділова культура США має тенденцію бути неформальною, доброзичливою та безпосередньою. Більше того, американці очікують одразу перейти до основної дискусії. Крім того, американські компанії мають тенденцію швидко приймати рішення і очікують, що постачальники відповідатимуть темпу їхньої діяльності та спілкування.
 

Надати візит

Незалежно від того, скільки ви читали чи чули про США, навіть короткий візит дасть вам набагато більше інформації та розуміння того, як ведеться бізнес у США. Після того, як обмеження коронавірусу будуть зняті, варто відвідати виставку або зателефонувати декільком потенційним клієнтам.

 

Наступний крок 

Для отримання додаткової інформації про зв'язок з американським компаніям, просимо зконтактуватись з Мішею Мігдалом, представником UCCI у США (Східне узбережжя) за адресою ucciorgus@gmail.com або +1(646)479-5769 (Viber, WhatsApp)

 

 

 

 

Анонси

Останні новини

Більше новин