(044) 584-28-24  
м. Київ, вул. Велика Житомирська, 33

Сиріл Даріл: Українські підприємства цілком можуть конкурувати з європейськими не тільки за ціною, але і за якістю, а також контрактними умовами поставок.

18.07.2017

Керівник Департаменту міжнародних відносин ТПП Франції регіону РАСА, почесний консул Люксембургу у Франції про те, як організувати торгівлю і постачання товарів і послуг на міжнародні ринки на прикладі регіону Прованс-Альпи-Лазурний берег.

 

– Пане Даріл, поясніть, чому Франція, особливо регіон Прованс-Альпи-Лазурний берег (РАСА), вважається сприятливим майданчиком для розвитку міжнародних відносин і виходу на глобальні ринки?

– Так, Франція є перспективним ринком для розвитку зовнішньоекономічних відносин, у тому числі і з українськими постачальниками, а також дозволяє оперативно вийти на глобальні ринки поставок товарів і послуг. Цьому сприяє ряд причин і геоекономічних особливостей регіону РАСА, таких як:

  • Франція – активний гравець на міжнародних ринках, активний експортер, відкрита до встановлення ділового співробітництва, підтримує і фінансує міжнародні проекти;
  • Франція відрізняється досить високими вимогами і стандартами до експортованих товарів, але, якщо дотримуватися всіх правил, то можна не тільки вийти на внутрішній французький ринок, а й заявити про свою продукцію на глобальному ринку як про товари найвищого ґатунку і кращої якості, які вже допущені на французький ринок;
  • Франція – міст до виходу на ринки країн Африки, Близького і Далекого Сходу, Бразилії, США і Канади;
  • Лазурний Берег Франції і Монако – регіон, який акумулює фінансові ресурси з усього світу, що забезпечує доступ до глобальних інвестицій;
  • Зручна сучасна транспортна інфраструктура міжнародного порту Марселя, аеропорту Ніцци забезпечує прийом, обробку і розподіл вантажопотоків, а також транзит в інші країни;
  • Усталена прозора система дистрибуції і торгівлі на національно ринку.

Також зазначу, що Представництво ТПП України у Франції встановило ділові відносини з ТПП Франції регіону РАСА, банками і фінансовими фондами, Митним управлінням, бізнес-спільнотами і французькими компаніями, що дозволяє оперативно вирішувати питання організації експорту-імпорту і пошуку партнерів.

– Розкажіть,  будь ласка, на чому треба зосередити увагу, перш ніж почати експорт і торгівлю з Францією й Європою.

– Аби працювати в Європі, зокрема у Франції, треба дотримуватися базових вимог:
по-перше, необхідно мати сайт/розділ на сайті англійською мовою;
потрібен каталог продукції англійською мовою з цінами в EUR;
вироблена продукція повинна відповідати європейським вимогам сертифікації і мати маркування СЕ.
Забезпечивши базовий майданчик для розвитку зовнішньоекономічних відносин, можна поступово рухатися далі.
Необхідно пам’ятати, що експорт для компанії, як і в цілому експортна стратегія підприємства, – це інвестиція ресурсів: тимчасових, фінансових, трудових, організаційних, тому просування на міжнародні ринки вимагає детального поетапного планування і коригувань у ході реалізації програми експорту.

– Пане Даріл, Ви згадали про програму підтримки експортерів на території Франції, в чому вона полягає?

– Протягом кількох років ми випробували різні методи виходу зарубіжних компаній на внутрішній ринок Франції й Європи, що дало нам можливість сформувати ефективну програму економічного розвитку й експорту за кордоном.

  • Насамперед, необхідно підготувати досьє для організації контактів і пошуку потенційних партнерів. Це підготовча стадія, але від ретельності її опрацювання залежить перспектива взаємодії з європейськими компаніями. Почніть із підготовки презентаційних матеріалів французькою або англійською мовою з урахуванням менталітету і національних особливостей того регіону, з яким збираєтеся співпрацювати.
  • Потім переходите до вивчення ринку, визначення потенційної зацікавленості в продукції, пошуку потенційних партнерів. У результаті у вас повинен скластися індивідуальний план або «дорожня карта» організації міжнародних торговельних відносин, роботи на глобальних ринках, залучення потенційних партнерів, інвесторів для вашого бізнесу, міжнародного фінансування, зацікавлених сторін.
  • Завершивши попередні роботи, слід зайнятися первинними контактами із потенційними покупцями і партнерами – дистрибуторами, закупівельниками, логістичними компаніями, фірмами, які будуть забезпечувати інфраструктуру вашого бізнесу за кордоном. Тобто, на цьому етапі ви повинні для себе визначити опрацьовані контакти, які обізнані про особливості та переваги вашої продукції і готові зустрічатися для обговорення умов співпраці, закупівель, поставок.
  • Потім можна задуматися над організацією комерційного представництва для експортера. Адже навіть за наявності високоякісного товару, що відповідає всім міжнародним вимогам і стандартам, але не маючи необхідного рівня довіри і позитивної ділової репутації серед міжнародних партнерів, досить складно просувати товари на іноземній території.
  • Після закріплення та легалізації в організаційному плані, переходите безпосередньо до запрошень та організації зустрічей із потенційними покупцями та партнерами по бізнесу. Крім цього, легальне становище на іноземній території дозволить вам почати пошук фінансування і кредитування зовнішньоекономічних контрактів, а такий досвід досить поширений в Європі.

– Про що ще повинен не забути потенційний експортер при початку своєї діяльності у Франції?

– Усе залежить від специфіки бізнесу – загальних єдиних правил не існує, але все-таки слід пам’ятати про підготовку досьє і відкриття розрахункового рахунку в банку Франції для здійснення торговельних операцій і відшкодування ПДВ. Також компаніям-нерезидентам ми допомагаємо з цільовими кредитами на придбання нерухомості (для нерезидентів базові умови: 30% – перший внесок від вартості об’єкта; решта суми – в кредит на 15–20 років під 2,5%–3% річних).

– Сиріле, Ваша порада українським експортерам?

– Я вважаю, що Україна володіє величезним експортним потенціалом, а українські підприємства цілком можуть конкурувати з європейськими не тільки за ціною, але і за якістю, а також контрактними умовами поставок.

Представництво ТПП України у Франції
За підтримки ТПП Франції регіону РАСА 
Департаменту міжнародного співробітництва та інвестицій ТПП Франції,
митного управління регіону РАСА


З питань укладання договорів на пошук партнерів/покупців звертайтеся:
Тетяна Ревуцька,
представник ТПП України у Франції
Viber: +33621634759, +380503627464
WatsApp: +33621634759, +380503627464
E-mail: Revutska.fr@gmail.com

Теги: ТППУ, Бізнес, підприємництво, представник ТППУ, представник ТППУ у Південній Франції, Франція

Анонси

Останні новини