(044) 584-28-24  |  (044) 584-28-36 (прес-служба)
м. Київ, вул. Велика Житомирська, 33

ДНІ ПРОЕКТУ GIZ – У ЗАПОРІЗЬКІЙ ТПП

17.04.2017

Дні проекту GIZ «Програма Федерального міністерства економіки і енергетики для управлінських кадрів Німеччина – Україна: «Fit for Partnership with Germany» проходять у бізнес-центрі Запорізької торгово-промислової палати, що виступає регіональним партнером GIZ.

Експерти проекту запросили керівників та топ-менеджерів запорізьких компаній до участі у бізнес-майстерні на тему: «Співпраця з Німеччиною. Міфи та реальність» та до проходження співбесід на участь у Програмі «Fit for Partnership with Germany».

Програма є дієвим інструментом диверсифікації зовнішньоекономічної діяльності українських підприємств та надає можливість українським топ-менеджерам пройти стажування у Німеччині.

Експерт проекту Євген Клисенко по завершенню першої частини спілкування з представниками запорізького бізнесу розповідає, що майстерня пройшла успішно, оскільки відповідала інтересам цільової аудиторії:

- Переважна більшість представників компаній зацікавлена у виході на німецький ринок, а у перспективі – і подальше освоєння європейських ринків. Їх експортні очікування дуже високі і, звичайно, підприємства потребують такого інструменту, як наша майстерня, чекають на вивчення професійних компетенцій, набуття якісних ділових контактів.

Учасники Програми отримують можливість удосконалити свою конкурентоздатність, стати фахівцями у міжнародному бізнесі, набути управлінської компетенції для співпраці з іноземними компаніями, стати частиною міжнародної бізнес-спільноти.

Цього разу близько 15 менеджерів запорізьких компаній, що працюють у сфері сільського господарства, енергетики, машинобудування, спробують свої сили у конкурсному відборі на проходження стажування у Німеччині.

Варто відзначити, у Запорізькій області вже є фахівці, які мають позитивний досвід участі у проекті. Зокрема, у 2016 році вісім менеджерів запорізьких компаній подолали конкурсний відбір та пройшли стажування у Німеччині. У їх числі - начальник сектору маркетингу ВП «АТОМЕНЕРГОМАШ» Михайло Гончаренко:

«За відносно невеликий проміжок часу - протягом 28 днів теоретичних та практичних занять у навчальному центрі міста Дрезден, відвідування німецьких підприємств та проведення індивідуальних перемовин з потенційними партнерами вдалося напрацювати змістовний матеріал для подальшої роботи, аналізу можливостей та розвитку підприємства».

Теги:giz

Анонси

Останні новини

Більше новин