(044) 584-28-24  
м. Київ, вул. Велика Житомирська, 33

Dnipro Marketing Forum

28.07.2020

Протягом чотирьох днів (21-24 липня) понад півтори сотні людей із великим задоволенням брали участь у Маркетинговому форумі. За його організацію і проведення дякуємо Центру інформаційної підтримки бізнесу м. Дніпро, створеному при Дніпропетровській ТПП за підтримки ЄБРР рамках ініціативи EU4Business, та нашім донорам – Європейському Банку Реконструкції і Розвитку та Євросоюзу.

Тетяна Денисова, координатор проєктів – Консультації для малого бізнесу, Україна, група по фінансуванню і розвитку МСБ ЄБРР, високо оцінила роботу Центру інформаційної підтримки бізнесу при ДТПП, зазначила: «Я дуже вдячна ЦІПБ м. Дніпро, який завжди на високому рівні проводив заходи оффлайн, і зараз дуже швидко й добре пристосувався до проведення онлайн-формату. І онлайн-формат не поступається тому високому рівню, який раніше задав ЦІПБ».

Dnipro Marketing Forum став майданчиком, на якому зустрілися представники української влади, топових брендів малого та середнього бізнесу для обговорення больових тем сьогодення.

Що сьогодні найбільше турбує підприємців? Відповідь лежить на поверхні - як врятувати свій бізнес під час кризи, які ефективні маркетингові напрями та канали просування продукції існують та як їх правильно застосувати? На ці питання й відповідали наші спікери.

Валерія Іонан, заступниця Міністра цифрової трансформації України з питань євроінтеграції, розказала про дії влади, спрямовані на підтримку малого та середнього бізнесу. Це запуск онлайн-платформи «Дія. Бізнес» - сайту для підприємців МСБ, який працює сьогодні в двох напрямках: інформаційна платформа і служба онлайн-консультацій. До кінця року планується запуск ще багатьох модулів, серед яких модуль з пошуку ділових партнерів на світовому ринку, експортний модуль, модуль з освітніх заходів та інше. Як зазначила пані Валерія, в рамках цього проєкту влада робить все, щоб в Україні збільшувалась кількість підприємств, щоб бізнес виходив на нові обсяги, експортував, знаходив нові партнерства. 

Представники топових брендів (як спеціалісти з маркетингу, так і власники компаній) розповідали про своє бачення маркетингу, про те, як він змінюється в процесі кризи, й акцентували увагу на головному питанні для підприємців сьогодні - як  їх компанії вирішували проблеми, що звалилися на бізнес під час карантину.  Підбиваючи підсумок виступів спікерів, ось 10 порад бізнесу як втриматися на плаву під час карантину і кризи:

  • прогнозуйте ситуації та тренди у зв’язку з COVID і кризою, будуйте свої плани, орієнтуючись на них;
  •  трансформуйте бізнес-модель під ринок, який змінюється (оптимізуйте асортимент, адаптуйте продуктову лінійку, яка дозволить вам зберігати позиції і рости в новій ринковій ситуації, аналізуйте сервіси доставки й впроваджуйте найкращі);
  • агресивно розвивайте формат онлайн, переводьте в нього все, що можна – продажі, рекламу, майстер-класи;
  • обов’язково займайтеся професійним просуванням свого сайту, не скупіться на залучення SEO-фахівця. Адже саме він в рази збільшить кількість одержуваного трафіку. А це означає збільшення залучених клієнтів і продажів;
  • впроваджуйте системний digital marketing - сьогодні він вийшов на перші позиції. Вивчайте своїх конкурентів, просувайте свої послуги і товари за допомогою цифрових технологій. Digital-стратегія - це найкоротший шлях з точки А (поточної ситуації) в точку Б (до поставлених цілей);
  • не забувайте про контент. Адже все починається зі слова. Текст – це магія, яка допомагає привернути увагу, зацікавити і заволодіти серцем;
  • грайте зі своїми клієнтами. Адже карантин – це психологічний тиск. Тож розвантажуйте їх психіку гейміфікацією. Навіть якщо в вас дуже серйозний сервіс, залучайте ігрові механіки. Це допоможе для залучення і утримання користувачів, а також зробить їх ще більш лояльними;
  • розвивайте свій бренд. Станьте для своїх клієнтів близьким і зрозумілим, тим, хто завжди поруч і надасть допомогу у складній ситуації. Клієнт вам віддячить своєю любов’ю;
  • в кризу основа для виживання – це відділ продажу, зробіть його ефективним;
  • важливо пам'ятати, що криза - це чистка ринку від неефективних підприємств. При цьому вона створює великі можливості і в кризи формуються дуже великі капітали. Питання в тому, чи вмієте ви отримувати від кризи можливості. Швидкий або мертвий. Ось так. Так що дійте!

Ми дякуємо Валерії Іонан, заступнику Міністра цифрової трансформації з питань євроінтеграції; Тетяні Денисовій, представнику ЄБРР; Наталії Кошевій, COMFY; Олені Крекніній, AXOR INDUSTRY; Олексію Андрусенку, Livepage; Роману Гавришу, Aimbulance; Аліні Щербині та Катерині Дорошевській,  БУДЬ в UA; Іллі Соколюку, Monobank; Олексію Безуглому, BIOSPHERA; Владі Миколюк, PRoector; Стасьці Падалці,   Arriba, Анастасії Володченковій та Марії Василенко, ІDEST agency; Артему Хмілю, Hunky Production  за участь у Форумі і корисні поради. Ви – найкращі!

Анонси

Останні новини

Більше новин