м. Київ, вул. Велика Житомирська, 33

Дніпропетровська ТПП долучилася до кластерних ініціатив

08.02.2022

Дніпропетровська торгово-промислова палата нещодавно стала партнером регіонального Кластеру поліграфічної індустрії, видавництв та цифрових технологій «Поліграфія: логістика, сервіс, якість», який реалізується  в рамках програми «EU4Business: конкурентоспроможність та інтернаціоналізація МСП» за спільного фінансування Європейським Союзом та урядом Німеччини через німецьку федеральну компанію Deutsche Gesellschaft für Internationale Zusammenarbeit (GIZ) GmbH.

Саме застосування кластерного підходу  вже в усьому світі є визнаною стратегією підвищення конкурентоспроможності регіонів. Тому розвиток Кластеру поліграфічної індустрії, видавництв та цифрових технологій на Дніпропетровщині, де ринок поліграфічної продукції вважається одним із вагомих в економіці регіону, сьогодні є вкрай актуальним.  

Мета роботи Кластеру - це забезпечення розвитку поліграфічної та видавничої діяльності, а також суміжних із ними галузей у регіоні через інновації, промоцію, налагодження співпраці між компаніями з різною спеціалізацією в рамках галузі, формування системи підвищення кваліфікації та професійної підготовки фахівців поліграфічних компаній, вирішення кадрових питань галузі.

Дніпропетровська ТПП в рамках проєкту «Professional Alternative Dnipro», який реалізується Кластером, зосередила свою увагу на таких напрямках роботи як підвищення фінансової та маркетингової грамотності фахівців видавництв і друкарень, сприяння розвитку міжнародного економічного співробітництва підприємств галузі, експорту їх товарів і послуг.

Палатою для представників видавничо-поліграфічної галузі вже проведено три воркшопи. Перший захід на  тему «Фінансовий облік на підприємствах» зібрав головних бухгалтерів, директорів та власників типографій і видавництв, які дізналися про шляхи удосконалення обліку й контролю виробничих, збутових та інших витрат на поліграфічних підприємствах, а також шляхи запобігання помилкам при практичному використанні моделей взаємозв'язку «витрати-обсяг-прибуток».  

На другому воркшопі, присвяченому питанням організації експорту, представники поліграфії дізналися, як аналізувати закордонні ринки, шукати міжнародних партнерів, будувати експортну стратегію.
На третьому воркшопі учасники вивчали інструменти маркетингу, дізнавалися, як проводити маркетинговий аналіз та будувати маркетингову стратегію, яка дозволить правильно розвивати бізнес і отримувати прибуток.

 

Анонси

Останні новини