м. Київ, вул. Велика Житомирська, 33

Як побудувати успішну співпрацю з німцями?

29.05.2019

Відповідь шукали на бізнес-майстерні «Співробітництво з Німеччиною. Міфи та реальність» в рамках Програми «Fit for Partnership with Germany» («Готові до співпраці з Німеччиною»), що відбулася 23 травня в Херсонській ТПП. Експерти та випускники Програми, представники регіонального бізнесу та медичних закладів докладно розглянули алгоритм виходу на ринок Німеччини, нюанси встановлення першого бізнес-контакту, очікування німецької сторони від партнерства з українськими компаніями тощо.

Гостями заходу стали керівники та менеджери успішних херсонських підприємств –  ТОВ «Югелектроком», ТОВ «Плодоовочевий комбінат Херсон», ПП «Наш продукт», ТОВ «АНКОРТРАНС-Груп», ПП «Картель Е», ТОВ «НВП «5 елемент», ТОВ «Херсонська кондитерська фабрика», ТОВ «ГК «Содружество», ТОВ «НВП «НКЕМЗ», а також представники міських та приватних лікарень. Такі різні за напрямками діяльності, всі вони мають спільну мету – вдосконалити власні управлінські компетенції та вивести свій бізнес на якісно новий рівень.  

В ході зустрічі експерти Програми змогли розвіяти деякі стійкі міфи щодо зовнішньоторговельної стратегії Німеччини та Євросоюзу в цілому, насамперед той, що на українську продукцію у ФРН не чекають. За словами експерта «Fit for partnership with Germany» Олександра Алешко, Німеччина вчить нас «…підходам до побудови корпоративних відносин і зовнішньоекономічної діяльності». Європейський і зокрема німецький ринок має значні потреби в імпортних товарах і послугах, тож для українського виробника найголовніше – відшукати і вчасно зайняти відповідну ринкову нішу. Яким чином це зробити? Ваш кейс виходу у бізнес-простір ЄС необхідно доповнити якісним маркетингом, знанням особливостей менталітету цільової країни, вірною стратегією поведінки на обраному ринку і чи не найголовніше – гарантіями надійності Вашої компанії як партнера.

Всебічному розкриттю цих тем будуть присвячені і подальші заходи Херсонської ТПП в рамках «Fit for partnership with Germany». Нагадуємо, що ця Програма допомагає українським компаніям «від контакту до контракту», а саме: ініціювати контакт з німецьким підприємством, зрозуміти вимоги німецької сторони, взяти участь в коопераційній поїздці до Німеччини (на пільгових умовах) та перейняти управлінський досвід, домовитися про переговори з потенційними партнерами і, зрештою, заключити договір про співпрацю. Щоби скористатися перевагами Програми, підприємець просто має пройти відбір на участь у бізнес-сесіях в Німеччині.

Анонси

Останні новини