Тому Дніпропетровська ТПП, виступивши організатором тренінгу «Медичний маркетинг для керівників клінік», що відбувся 29-30 січня в приміщенні ДТПП, надала можливість представникам медичних закладів області отримати необхідні знання для підвищення задоволеності своїх клієнтів і, як наслідок, підвищення власного прибутку.
Адже успішне управління медичним закладом в сучасних умовах практично неможливе без маркетингу. Він, разом з медичним менеджментом, відіграє зараз ключову ролі в цьому процесі.
Можна мати кращих лікарів, які володіють найсучаснішими технологіями, і високотехнологічне обладнання, але не отримати бажаного прибутку. Гроші нам приносять пацієнти! Чим вищий прибуток, тим ширше економічні можливості медичного центру для власного розвитку і надання якісних послуг своїм відвідувачам. Саме тому зараз так важливо приділити найпильнішу увагу медичному маркетингу.
Медицині доводиться сьогодні не тільки лікувати, але й продавати. І керівники медичних закладів все частіше стикаються з поняттями «маркетинг, реклама, просування, продажі».
Спікери тренінгу – Віктор та Олена Труш, медичні маркетологи, які вже 7 років консультують приватні та державні клініки, надаючи їм маркетингове супроводження, автори першого ділового видання «Приватний лікар» та 11 книг для медичного бізнесу, на заході надали учасникам інструменти маркетингу, які дозволять підвищити кількість клієнтів, збільшити середній чек, прибуток та частку ринку.
Керівники клінік дізналися, як визначати маркетингові цілі, проводити сегментацію ринку та виявляти цільових споживачів, як робити ціноутворення та просувати медичні послуги з урахуванням їх особливостей. Ці особливості дуже важливі і саме вони визначають підхід до рекламування. Якщо на них не зважати, то ефективно просувати приватну клініку не вийде, бо в медицині пацієнт не дорівнює покупцю, лікар ≠ продавець, медична послуга ≠ інша послуга, вартість послуги ≠ цінність медичної допомоги.
Тільки з урахуванням всіх особливостей, правильним використанням всіх маркетингових інструментів медичні заклади зможуть сьогодні отримувати конкурентні переваги.
Як зазначила учасниця заходу, головний лікар поліклініки ПАТ «ІНТЕРПАЙП НТЗ» Тетяна Каптєлова, інформація на тренінгу була, дійсно, корисною. Адже розширення спектра платних медичних послуг неминуче веде до того, що медичним закладам треба боротися за лояльність споживачів до своєї організації. Тож вже давно назріла необхідність отримання знань, які дозволять впровадити в медичному закладі маркетинговий підхід й підвищити конкурентоспроможність організації.