(044) 584-28-24  |  (044) 584-28-36 (прес-служба)
м. Київ, вул. Велика Житомирська, 33

Нідерландсько-Український форум з виробництва та переробки овочів, фруктів та ягід

12.10.2017

11 жовтня 2017 року у місті Нова Каховка пройшов Нідерландсько-Український форум, присвячений питанням виробництва та переробки овочів, фруктів і ягід.

Для голландських компаній співпраця із аграріями та переробними компаніями Херсонська область становить великий інтерес. Як зазначила Радник з питань сільського господарства Посольства Королівства Нідерландів в Україні пані Каролін Спаанс, основний акцент голландсько-українського партнерства - це створення додаткової вартості української агропродукції через впровадження інновацій, а також обмін досвідом для сприяння виходу вітчизняних виробників на світові ринки.

Окрім пані Спаанс, у пленарній частині форуму виступили також заступник голови Херсонської ОДА Олександр Адамчик, директор Департаменту агропромислового розвитку ОДА Олександр Паливода та заступник директора Департаменту Маргарита Степанова, віце-президент Херсонської ТПП Сергій Кочерженко, проректор Херсонського державного аграрного університету Олександр Аверчев. Херсонщина має чудовий потенціал для  того, щоб наповнювати не лише внутрішній, але й численні зовнішні ринки смачними та якісними продуктами. Херсонський бренд заслуговує впізнаваності та визнання. На досягнення цієї мети спрямовані спільні зусилля ХОДА, торгово-промислової палати, вітчизняних науковців та дослідників, представників міжнародних організацій і, звичайно ж, самих виробників.

Представники голландських і українських компаній підготували дуже цікаві та змістовні презентації щодо загальних тенденцій світового ринку ягід та фруктів, потенціалу України та зокрема Херсонщини в цій галузі, оптимізації виробничого циклу та ефективного використання ресурсів, сучасних технологій у виробництві та зберіганні ягід, фруктів та овочів.

Варто пам’ятати, що експортний товар має відповідати не лише високим вимогам до якості, але й потребам та споживацьким звичкам кінцевих покупців. Це стосується як асортименту (наприклад, в Китаї є попит на полуницю та лохину, але не на малину чи смородину), так і зовнішнього вигляду, способу подачі (нарізаний або цілий) та фасування (велика упаковка чи мала, монопродукт чи суміш). На думку доповідачів форуму, саме впровадження новітніх технологій вирощування, зберігання та переробки української агропродукції є ключем до успішного експорту, адже дозволяє налаштовувати виробництво під конкретний, цільовий ринок і пропонувати вже не сировину, а готовий конкурентоздатний продукт.

Анонси

Останні новини

Більше новин