Тренінг ««Going digital» для жінок-підприємців: від основ маркетингу до просування бізнесу в он-лайні. В Запорізькій торгово-промисловій палаті стартував чотириденний тренінг, організований Центром інформаційної підтримки бізнесу м. Запоріжжя за підтримки ЄБРР у рамках ініціативи EU4Business.
Тренери: засновник агенції цифрового маркетингу UAMASTER Євген Шевченко та фахівець у галузі маркетингу та інтернет-реклами, керівник освітнього проекту i-Marketing Станіслав Матюшенко.
Курс допоможе учасникам зрозуміти, що таке маркетинг і як він працює на практиці (зокрема, його он-лайн напрямок), а також, як застосувати теорію для конкретного напрямку бізнесу за допомогою таких інструментів як веб-сайти, соціальні мережі та електронна пошта.
Тренери навчають учасників успішно позиціонувати та продавати свої послуги чи товари в Інтернеті за допомогою як теоретичних, так і практичних занять.
Станіслав Матюшенко зазначає: «Digital-інструментів дуже багато, це і пошукова реклама, і соціальні мережі, і онлайн-маркетинг. Тренінг допоможе систематизувати всі ці знання та підкаже, де черпати знання та як розвиватися у цій сфері подальшій діяльності. Крім того, передбачені практичні вправи та домашнє завдання для учасників».
Другий етап курсу відбудеться 20-21 грудня. До того часу кожен з учасників має побудувати власну Digital-стратегію на наступний рік. Під час тренінгу відбудеться доопрацювання, презентація та обговорення цих проектів.