м. Київ, вул. Велика Житомирська, 33

У Запорізькій ТПП стартував чотириденний навчальний курс «Going digital»

10.12.2018

Тренінг ««Going digital» для жінок-підприємців: від основ маркетингу до просування бізнесу в он-лайні. В Запорізькій торгово-промисловій палаті стартував чотириденний тренінг, організований Центром інформаційної підтримки бізнесу м. Запоріжжя за підтримки ЄБРР у рамках ініціативи EU4Business.

Тренери: засновник агенції цифрового маркетингу UAMASTER Євген Шевченко та  фахівець у галузі маркетингу та інтернет-реклами, керівник освітнього проекту i-Marketing Станіслав Матюшенко.

Курс допоможе учасникам зрозуміти, що таке маркетинг і як він працює на практиці (зокрема, його он-лайн напрямок), а також, як застосувати теорію для конкретного напрямку бізнесу за допомогою таких інструментів як веб-сайти, соціальні мережі та електронна пошта.

Тренери навчають учасників успішно позиціонувати та продавати свої послуги чи товари в Інтернеті за допомогою як теоретичних, так і практичних занять.

Станіслав Матюшенко зазначає: «Digital-інструментів дуже багато, це і  пошукова реклама, і соціальні мережі, і онлайн-маркетинг. Тренінг допоможе систематизувати всі ці знання та підкаже, де черпати знання та як розвиватися у цій сфері  подальшій діяльності. Крім того, передбачені практичні вправи та домашнє завдання для учасників».

Другий етап курсу відбудеться 20-21 грудня. До того часу кожен з учасників має побудувати власну Digital-стратегію на наступний рік. Під час тренінгу відбудеться доопрацювання, презентація та обговорення цих проектів.

 

Анонси

Останні новини