Завершилась найвпливовіша щорічна виставка харчової промисловості та напоїв Gulfood із безпрецедентною кількістю відвідувачів, експонентів і бізнес-операцій, проведених протягом чотирьох днів виставки.
Понад 100 експортерів представляли 32 українські компанії на національному стенді, який традиційно організований Центром підтримки експорту при Київський торгово-промисловій палаті.
3000 – це середня кількість контактів, отриманих кожною українською компанією на колективному стенді за кілька днів виставки. Експортери зазначають, що до результатів призводять від 3% напрацьованих контактів. Такі цифри не можуть не вражати, тому Gulfood – це прибутковий інструмент продажів для компаній, які готові до експорту.
У рамках виставки відбулися двосторонні зустрічі з представниками уряду та бізнесу ОАЕ. Виконуюча обов'язки міністра аграрної продукції та продовольства України Ольга Трофімцева презентувала на Gulfood Innovation Summit конкурентні переваги українського ринку, експортну стратегію й інвестиційні можливості.
Вона також відвідала Дубайську торгово-промислову палату разом із віце-президентом Київської ТПП Володимиром Коляденком, де під час Gulfood Breakfast було досягнуто домовленості про візит дубайської делегації до Києва. Адже 20 березня у Київській ТПП відбудеться тематичний захід «Gulfood Briefing in Kyiv», метою якого є підбиття підсумків по виставці, неформальне спілкування представників бізнесу і влади та обговорення можливостей розширення підприємницьких зв’язків між Україною та ОАЕ.
Учасники українського стенду зустрінуться з Надзвичайним і Повноважним Послом ОАЕ Й. В. Інж. Салем Ахмед Аль-Каабі, керівництвом Міністерства аграрної політики та продовольства України, Міністерством закордонних справ, Київською міською держадміністрацією, ДУ «Офіс з просування експорту» та з представниками ділових і фінансових кіл.