7 грудня за підтримки Запорізької торгово-промислової палати відбувся експортний тренінг проекту «Агроторгівля України» Федерального Міністерства продовольства і сільського господарства Німеччини. Як зазначив на початку зустрічі президент Запорізької ТПП Володимир Шамілов, цей захід став логічним продовженням діяльності Палати, спрямованої на допомогу бізнесу у підготовці до виходу на нові міжнародні ринки. Цього разу у фокусі уваги – експортна діяльність запорізьких аграріїв.
Приємним підтвердженням ефективної роботи Запорізької ТПП у цьому напрямку стала Відзнака Міністерства аграрної політики та продовольства України «За високі досягнення у професійній діяльності, сумлінну працю та вагомий внесок у розвиток агропромислового комплексу». Почесну нагороду для колективу Запорізької торгово-промислової палати на початку заходу вручив директор департаменту агропромислового розвитку Запорізької облдержадміністрації Андрій Поляков.
Після вітальної частини тренінг стартував з виступів експертів Проекту та представників Міністерства аграрної політики та продовольства України, департаменту агропромислового розвитку Запорізької облдержадміністрації та Запорізької торгово-промислової палати. Представникам малого та середнього бізнесу надали інформацію про джерела регуляторної та маркетингової інформації, особливості аналізу й оцінки експортної готовності, основи бізнес-планування для агропідприємств, а також практичні кейси з прорахування вашого продукту та його ефективності.
Національний експерт проекту «Агроторгівля України» Анастасія Білич розповідає, що, зокрема, тренінг відповідає запитам запорізьких сільгоспвиробників дізнатися більше про тренди споживання нішевої, органічної продукції у світі, краще зрозуміти ефективні маркетингові заходи. Перший блок заходу був присвячений теоретичним питанням та он-лайн платформам, що допомагають вивчати ринок, другий – допоміг фермерам розібратися питаннях аналізу ринків, оптимальності виходу з тим або іншим продуктом.
Зокрема, експерти приділили увагу оцінці експортної готовності, бізнес-плануванню – як необхідному кроку для прийнятті рішень. Цікаві практичні кейси допомогли аграріям навчитися рахувати рентабельність продажів.