«Кожен виїзд української компанії на виставку - це презентація можливостей нашого бізнесу. Презентація України. Можливість започаткувати співпрацю з іноземними партнерами. У палати є весь інструментарій для підтримки експортерів, зокрема досвід в успішній організації національних стендів й експортний супровід. Ми системно розповідаємо і показуємо як торгувати зі світом. Радий чути, що українські виробники активно представлені на виставкових заходах 2025 року. Готуємось до подій 2026-го», - сказав Геннадій Чижиков під час засідання.
Він подякував за участь у заході представникам Посольства Франції в Україні, компаній та бізнес-асоціацій.
Ірина Зеленіна, Керівник Центру підтримки експорту Київської торгово-промисловрї палати та президент ГС «Український експортний альянс», представила членам ТПП України практичні можливості виходу на ключові міжнародні ринки через участь у провідних B2B виставках у сфері агропродовольчої та HoReCa продукції.
Учасники дізналися про умови участі, специфіку й переваги колективної присутності на стендах топових міжнародних виставок харчового сектору 2025–2026 років:
• Gulfood (ОАЕ)
• Alimentaria Barcelona (Іспанія)
• IFE London (Велика Британія)
• ISM Cologne (Німеччина)
• SIAL Paris (Франція)
• Gulfood Manufacturing (ОАЕ)
• World Food Poland (Польща)
• Saudi Food Show (Саудівська Аравія)
• Виставки групи SIAL у різних країнах
Теги: АПК, ТППУ, комітет АПК, Україна, виставка