12 березня Women Leaders For Ukraine і Торгово-промислова палата України за підтримки ЄС та уряду Німеччини в рамках програми EU4Business провели третій модуль Академії Жіночого Лідерства.
Фокус модуля – як будувати особистий бренд, ефективно комунікувати та розвивати лідерські якості.
30 українських жінок-лідерок отримали практичні інструменти для підвищення впізнаваності, впевненої самопрезентації та посилення своєї експертності.
Захід відкрили вітальними словами Анна Любима (ТПП України), Надія Пшенична (координатор проєкту #EU4Business), Анна Островська (Women Leaders For Ukraine) та Лілія Єрофєєва (LITKOVSKA BRAND).
Програма модуля включала:
- Розвиток особистого бренду та самопрезентація
Олександра Погоріла, засновниця U Agency
- Ораторське мистецтво у діловій комунікації
Олена Берещук, експертка з комунікацій
- Побудова ділової комунікації в команді
Людмила Толстолужська, коуч, засновниця Тренінгового центру “Ніка”
- Успішні кейси створення персонального бренду
Олеся Остафієва (ProIT, AIDocs, «Лиса гора»), Мирослава Драгомирецька (Клініка естетичної стоматології), Ксенія Літвінова (фітнес-студія «Фактура»)
- Публічна комунікація та самопрезентація
Надія Матвєєва, телеведуча, коуч, інфлюєнсерка
Фінальна сесія стала справжнім натхненням – учасниці Академії поділилися своїми інсайтами, новими навичками та впевненістю у власних силах.
Ключові висновки:
Захід організовано в рамках програми міжнародного співробітництва «EU4Business: Відновлення, конкурентоспроможність та інтернаціоналізація МСП», що співфінансується Європейським Союзом та Урядом Німеччини і виконується Deutsche Gesellschaft für Internationale Zusammenarbeit (GIZ) GmbH.
EU4Business – це комплексна ініціатива, яка підтримує малий і середній бізнес у країнах Східного партнерства.