Що означає оновлена Експортна стратегія України до 2030 року для бізнесу? Куди і в яких обсягах ми реально зможемо постачати свою продукцію в найближчі роки?
Про головні виклики для української торгівлі йшлося на зустрічі бізнесу, урядовців, дипломатів та експертів, ініційованій Юзівським діловим клубом.
«Палати є частиною глобальної ділової мережі, механізму економічної дипломатії. Ми залучаємо дипломатів з десятків країн, бізнес, український та іноземний, представників влади до обговорення найважливіших для економіки проблем, які можуть бути вирішені спільними зусиллями», - сказав Геннадий Чижиков, президент Торгово-промислова палата України I, відкриваючи захід.
ЄС – головний торговельний партнер України. Але правила торгівлі змінюються, і Україна розглядає курс на диверсифікацію.
Дякуємо за інсайти та змістовну дискусію спікерам:
Тарасу Качці, заступнику Міністра економіки — Торговому представнику України, який поділився з баченням подальшої взаємодії з ЄС та роз’яснив актуальний стан торгівлі.
Володимир Власюк, директор ДП « Укрпромзовнішекспертиза», презентував основні акценти оновленої Національної експортної стратегії, яку щойно оприлюднило Міністерство економіки України.
Дякуємо всім учасникам за залученість!
Теги: бізнес, ТППУ, Геннадій Чижиков