У ході опрацювання проекту наказу Державної авіаційної служби «Авіаційні правила України «Доступ на ринок послуг з наземного обслуговування в аеропортах» члени авіакомітету при Торгово-промисловій палаті України виявили низку розбіжностей і спірних питань.
На черговому засіданні комітету зазначалось, що ведення цих Правил суттєво вплине на роботу всіх аеропортів України, а також постачальників послуг із наземного обслуговування, що працюють в аеропортах. Документ потребує доопрацювання, адже його положення не відповідають чинному законодавству.
«Ми випадково дізналися, що на узгодженні знаходиться проект наказу ДАСУ «Про затвердження Авіаційних правил України «Доступ на ринок послуг з наземного обслуговування в аеропортах». Тому це питання терміново було включено до порядку денного засідання. Документ суперечить Повітряному і Господарському кодексам України. Йдеться про терміни, визначення яких не відповідає встановленим у законодавстві України; умови, що можна вважати дискримінаційними; вимоги, які розглядаються як втручання у господарську діяльність перевізників, постачальників послуг із наземного обслуговування й аеропортів. Усі ці неоднозначні умови можуть призвести до виникнення конфліктних ситуацій», – зауважив у своєму виступі голова Авіаційного комітету Євгеній Дихне.
Учасники засідання вирішили надіслати листи Державній регуляторній службі України, Мін’юсту, Мінінфраструктури та ДАСУ з проханням повернути розробнику на доопрацювання проект наказу Державної авіаційної служби «Авіаційні правила України «Доступ на ринок послуг з наземного обслуговування в аеропортах» і в подальшому провести обговорення його з представниками авіаційного ринку та громадськістю.
Також було розглянуто проект постанови Кабінету Міністрів «Про затвердження плану заходів на 2019–2021 роки з реалізації Національної транспортної стратегії України на період до 2030 року». Пропозиції та зауваження до проекту будуть передані Міністерству інфраструктури України.
Теги: ТППУ, авіаційний комітет