м. Київ, вул. Велика Житомирська, 33

Геннадій Чижиков: Культурна дипломатія – це імідж країни

28.02.2019

Про це президент ТПП України сказав, виступаючи на прес-конференції, присвяченій реалізації проекту «Через культурну дипломатію до економічної незалежності України» на честь 100-річчя створення Української республіканської капели під керівництвом Олександра Кошиця та світового тріумфу «Щедрика».

«Існування величезної кількості креативних підприємців і талановитих людей у країні це треба перетворювати на національну перевагу.  Позиція ТПП України проста: культурна дипломатія – це імідж країни. Це інвестиції, а отже  нові робочі місця, бізнес, майбутнє! А інвестиції – це мода на країну.  Культурна дипломатія та креативна економіка – майбутнє України. Сподіваюсь, ми всі разом побудуємо таке майбутнє, де інновації та творчий підхід стануть вирішальними компонентами економічного розвитку», – сказав Геннадій Чижиков.

Під час прес-конференції презентували економічний форум «Через культурну дипломатію до економічної незалежності України». Він відбудеться 23 квітня 2019 року в Київському політехнічному інституті ім. Ігоря Сікорського і стане одним із етапів реалізації багатовекторного проекту, який розпочався восени 2018 року на Донбасі.

На форумі буде здійснено оцінку потреби українського бізнесу в інвестиціях і нових ринках збуту, здатності до прийняття цих інвестицій та виходу на європейський рівень, інформування бізнес-співтовариства про можливості для розвитку, підготовки бізнесу до іноземного співробітництва. І, як результат цих дій,  залучення інвестицій і грантів на розвиток українського бізнесу, відновлення та вдосконалення інфраструктури Донецької та Луганської областей, а також ініціювання питання щодо збільшення квот для українського експорту.

Головна подія 2019 року –  світове турне переможця фестивалю «Щедрик Фест» камерного хору «Кредо» на честь 100-річчя культурної дипломатії України та світового тріумфу української пісні «Щедрик». Воно відбудеться в травні – грудні 2019 року із стратегічно важливим завданням для сучасної України – просування економічних інтересів країни. Австрія, Бельгія, Велика Британія, Іспанія, Німеччина,  Португалія, Франція, Чехія, Швейцарія, Канада, США почують не тільки 82 найкращих голоси України, але й познайомляться з 82 провідними торговими марками України.

Відтворення піврічного туру столітньої давнини розпочнуть навесні. Перший концерт заплановано на травень у Празі. Але турне має на меті не тільки популяризацію історії «Щедрика», а й просування українських економічних інтересів за підтримки культурної дипломатії України.

«Українська колядка «Щедрик» в обробці Миколи Леонтовича, яка пізніше була перекладена англійською, нині є найбільш упізнаваною різдвяною піснею у світі. Усвідомлювати себе через власну історію надзвичайно важливо. Наш проект розповідає про те, що є справжньою історією України. Нам треба повернути себе на культурну, історичну, інтелектуальну мапу Європи. Зараз найкращий час вжити дій для привернення уваги країн Європи й Америки до українського бізнесу, залучення іноземних інвестицій, отримання грантів, ініціації збільшення квот на поставки української продукції», – сказала Іванна Климпуш-Цинцадзе, віце-прем'єр-міністр з питань європейської та євроатлантичної інтеграції  України.

Анонси

Останні новини

Більше новин