На це питання шукали відповідь експерти під час конференції, присвяченої підбиттю підсумків щорічного конкурсу кейсів із корпоративної соціальної відповідальності, що проводить Центр «Розвиток КСВ». У ньому брали участь 45 компаній, які здебільшого підтримують громади, переселенців і своїх співробітників. Окрема номінація - Pro Bono, коли вони своїми знаннями безкоштовно допомагають країні.
«Малий і середній бізнес сьогодні є рушійною силою України. Тому важлива умова розвитку компаній - наділення їх рівними правами незалежно від розміру. Наша спільна мета - це незворотні зміни. А вони будуть можливими тільки завдяки тим із них, що мають стати результатом спільних зусиль бізнесу, громадськості та держави. Торгово-промислова палата України завжди солідарна з соціально відповідальними компаніями і готова максимально долучатися до подібних проектів», - зазначив Геннадій Чижиков, президент ТПП України, вітаючи учасників конкурсу.
Свої кейси у цьому році презентували компанії: «1+1», CRH Ukraine Unilever, British American Tobacco, «Прикарпаттяобленерго», «Нова пошта», «ДТЕК», JTI Ukraine, «Укрсиббанк», Samsung, Coca Cola, P&G, «Василь Кісіль і партнери», «Лайєнс Літігейт», Київстар, Shell, «Метінвест», МТС, Pepsico, Watsons, «Фокстрот», «Енергоатом» та ін.
Оцінювали кейси компаній міжнародні експерти. Щорічна конференція конкурсу кейсів - це платформа для зустрічі соціально відповідального бізнесу.