Українським компаніям презентували дослідження про можливості й особливості експорту в Японію.
У Києві презентували нове дослідження про перспективи українського експортера в Японії.
Київ, 25 квітня 2025 року — Торгово-промислова палата України спільно з Програмою розвитку ООН в Україні представили нове дослідження «Аналіз ринку Японії для визначення перспективних секторів української економіки, продукція яких має експортний потенціал, з урахуванням регуляторного та конкурентного середовища Японії».
Документ покликаний допомогти українським компаніям оцінити шанси виходу на японський ринок — один із найбільш вимогливих у світі.
Дослідження охоплює аналіз економічної ситуації в Японії, ключові тренди імпорту товарів і послуг, специфіку споживчих вподобань, конкурентне середовище, регуляторні бар’єри, а також пропонує конкретні рекомендації щодо виходу на ринок.
Серед перспективних напрямів для українського експорту автори виділяють:
Згідно з дослідженням, Японія — це не лише третя економіка світу, а й країна з високим рівнем залежності від імпорту.
Японський ринок характеризується складними вимогами до якості, маркування та логістики, повільним ухваленням рішень і високою конкуренцією з боку партнерів по вільній торгівлі.
«Україна має що запропонувати Японії — від соняшникової олії до SaaS-рішень. Але для успішного виходу на цей ринок потрібні адаптація, стратегія, партнерство і готовність до довгострокової роботи», — зазначають автори дослідження.
Детальніше з дослідженням можна ознайомитися - «Перспективні сектори України для експорту до Японії»
.
Теги: експорт, ТППУ, ПРООН в Україні, Японія, вебінар