м. Київ, вул. Велика Житомирська, 33

IV НАЦІОНАЛЬНИЙ ЕКСПОРТНИЙ ФОРУМ У ТОРГОВО-ПРОМИСЛОВІЙ ПАЛАТІ УКРАЇНИ ВІДКРИВ KYIV EXPORT WEEK

04.06.2018

Цього року форум зібрав понад 150 учасників, серед яких близько 20 гостей із 14 країн світу, таких як Німеччина, Польща, Угорщина, Хорватія, Словаччина, Литва, Білорусь, Грузія, Молдова, Італія, Австрія, ОАЄ, Канада, Нігерія.

Крім того, нинішній Національний експортний форум вперше проводиться в рамках серії заходів на підтримку вітчизняного експорту під загальною назвою «Київський експортний тиждень 2018» (Kyiv Export Week 2018), який започатковано спільними зусиллями Торгово-промислової палати України та Київської міської державної адміністрації. В рамках Kyiv Export Week вже 5 червня розпочне роботу Міжнародна виставка-презентація промислової продукції київських виробників «Зроблено у Києві».

«Національний експортний форум за чотири роки свого існування став унікальним майданчиком для обговорення актуального стану та перспектив розвитку експортного потенціалу держави, а також дієвим механізмом прямого діалогу у форматі «влада – бізнес». Український експорт впевнено демонструє позитивну динаміку зростання. Як свідчать дані статистики, у 2017 році він зріс на 16%, причому ріст спостерігався в усіх галузях промисловості. Торгово-промислова палата України, членами якої є понад 8 тис. підприємств із усіх регіонів України, розглядає підтримку зовнішньоекономічної діяльності вітчизняних компаній як одне із своїх головних завдань. На сьогодні ми надаємо понад 40 різноманітних послуг у сфері підтримки експорту і продовжуємо розробляти унікальні продукти для українських компаній», – зазначив Геннадій Чижиков, президент ТПП України.

Серед провідних тем заходу – глобальні виклики українського експорту, оцінка результатів реалізації Національної експортної стратегії, нові можливості на зовнішніх ринках для аграрної промисловості. Особливу увагу приділено розвитку транспортної інфраструктури та логістики для міжнародної торгівлі. Зокрема, як зазначають самі експортери, в умовах активної диверсифікації ринків збуту актуальним стає вирішення проблем розвитку морських портів і залізничної інфраструктури.

«Експорт – це двигун економіки, половина ВВП країни формується за його рахунок. Нині наше Міністерство працює над вдосконаленням та імплементацією Національної експортної стратегії, а саме розробкою секторальних та крос-секторальних стратегій. З 4 по 8 червня проводитимуться публічні консультації з цього питання, тож закликаю бізнес долучатися до обговорення», – сказав Олексій Перевезенцев, державний секретар Міністерства економічного розвитку і торгівлі України.

У цьому році експерти закликають український бізнес диверсифікувати свій експорт не тільки за рахунок країн ЄС, а й ринків Азії, Африки та Близького Сходу. Динаміка розвитку економік , збільшення чисельності населення та постійно зростаюча потреба цих країн у нових товарах і послугах дають успішні прогнози для наших компаній. Для прикладу, якщо у 2015 році Україна експортувала до країн Африки на $3 млрд 803 млн, то у 2017-му – на  $4 млрд 48 млн. А тільки до Єгипту за цей рік Україна вже направила товарів на $514 млн 717 тис. Радують і темпи зростання експорту у цьому році до Китаю, Іраку, Ізраїлю, ОАЄ й інших країн Азії та Африки. Все це свідчить про те, що українські підприємства стають глобальними гравцями в світовій економіці.

«Я вже вчетверте маю за честь виступати на Національному експортному форумі, з дня його заснування, і відчуваю зміни. Дякую ТПП України за щорічну можливість знайомитися з українськими експортними тенденціями», сказав Лю Дзюнь, керівник відділу у справах економіки та торгівлі Посольства Китайської Народної Республіки в Україні.

Також у рамках форуму проходять майстер-клас для експортерів-початківців «Стати експортером: з чого почати?» та презентація можливостей найбільшої в Європі мережі підтримки підприємництва European Enterprise Network (EEN), що включає понад 2,5 млн організацій-учасників із 65 країн Європи. З її допомогою експортери України можуть вільно шукати інноваційні технології, інвесторів, партнерів для створення спільних підприємств, а також встановлювати ділові контакти для імпорту й експорту товарів.

«Національний експортний форум є надзвичайно важливим заходом у контексті диверсифікації зовнішньоекономічних зв’язків і пошуку нових ринків збуту. Головний сигнал МЗС - наші дипломатичні установи за кордоном і Рада експортерів та інвесторів удосконалюють взаємодію з національним бізнезом, ТПП України, іншими міністерствами, державними органами та громадськими організаціями з метою розширення експорту та залучення іноземних інвестицій. Переконаний, саме такий підхід дає можливість досягти конкретних результатів», –  сказав Василь Боднар, заступник Міністра закордонних справ України.

Теги: ТППУ, Бізнес, Бізнес-форум, експорт, експорт до ЄС, Національний експортний форум

Анонси

Останні новини