Іміджева політика, консолідація з бізнесом та інфраструктурні проекти є пріоритетними напрямами розвитку туризму в Києві на 2019 рік.
На спільному засіданні комітету підприємців туристично-готельної індустрії при ТПП України й Управління туризму та промоцій Київської міської державної адміністрації було презентовано проект Міської цільової програми розвитку туризму в місті Києві на 2019–2021 роки.
«Київ повинен децентралізуватись і робити свій бренд. Ми хочемо, щоб Київ став центром для подорожей усіх іноземців, які приїжджають в Україну. Також ми хочемо, щоб саме тут починалися подорожі туристів, котрі прямують до інших українських та європейських міст. Для цього важливим є вирішення питань візової та консульської підтримки», – зазначив Антон Тараненко, начальник Управління туризму та промоцій КМДА.
Важливою складовою іміджевої політики є участь у 26 міжнародних туристичних виставках; уже започатковано проведення фам-трипів, а також обмін досвідом щодо розвитку туристичної галузі у трьох містах – Лондоні, Барселоні та Тель-Авіві.
Актуальним є виготовлення нових стендів і покажчиків у центральній частині міста. У сфері ІТ-технологій серед успішно започаткованих проектів спікери назвали запуск сайту VIZITKYIV, мобільний додаток міста Києва KYIV CITY GUIDE, що потрапив у шорт-лист, і «гарячої лінії» допомоги туристам «6116». Подієвим туризмом було визначено участь у статусі партнера у фестивалях і розважальних заходах.
Також учасники зустрічі наголосили на необхідності розвивати внутрішній і діловий туризм.
Загалом, бюджет на туризм міста Києва на 2019–2021 роки становить 199,5 млн грн. На 2019 рік у цілому передбачено виділити 67,27 млн грн. Для порівняння, бюджет на туризм Алма-Ати досягає 4,5 млн євро, Люксенбурга − 11 млн євро, Кракова − 3,3 млн євро, Берліна − 10 млн євро.