Висока якість продукції, преміальність, екологічність, вишукані смакові якості, швидке приготування та зручна безпечна упаковка − останні тренди французької культури споживання.
На засіданні комітету АПК при ТПП України за участі великих французьких дистриб’юторів під час круглого столу «Експортувати до Франції: шляхи та ключі до успіху» обговорили шляхи виходу на французький ринок українських виробників продуктів харчування.
«Франція є одним із найбільших і найплатоспроможніших ринків Європи, одним із двигунів європейської економіки, країною чималих можливостей для українських виробників продовольства, які на сьогодні не використовуються в повному обсязі. Українська продукція характеризується високою якістю та смаком. Ми спроможні підкорити французький ринок та задовольнити вибагливого французького споживача», – сказав президент ТПП України Геннадій Чижиков.
Учасники зустрічі зазначили, що сьогодні найбільшим попитом у Франції користується здорова екологічна їжа. Для тамтешнього ринку характерний занепад заміського формату гіпермаркетів і розвиток міських супермаркетів та формату drive. 394 євро на місяць − це середня сума, яку француз витрачає на харчування. Також збільшується споживання таких міцних напоїв, як віскі, джин і горілка. Українські бренди, які збираються підкорювати Францію, мають це враховувати.
«Французький ринок продуктів харчування поділяється на чотири сегменти. Перший − продукти швидкого приготування, снеки. Другий − органічна продукція високої якості за преміальними цінами. 43% споживачів купують її раз у місяць, 7% − кожного дня. Третій сегмент −безглютеновата безлактозна продукція. Четвертий − халяльна їжа», – зазначив Філіппе Демаре, засновник компанії Sutralis, яка вивела більш ніж 400 брендів із усього світу на французький ринок.
За підсумками 2017 р. країна була 12-ю серед найбільших торговельних партнерів України, а загальні обсяги торгівлі за 2017 р. досягали до 1,8 млрд дол. Франція посідає лише 10-те місце у рейтингу найбільших інвесторів в Україну серед країн −членів ЄС.
Теги: ТППУ, АПК, підприємництво, Франція, комітет АПК