Протягом року члени Комітету підприємців АПК при ТПП України спрямовували свою роботу на вирішення актуальних проблем у розвитку агропромислового комплексу і знаходили нові підходи підвищення ефективності своєї діяльності. Зокрема, прикладом активної роботи комітету в 2015 році стала розробка та просування «Кодексу корпоративної етики у взаємодії між виробниками та торговими мережами».
Крім того, члени Комітету, спільно з керівниками галузевих асоціацій звернулися до Кабінету Міністрів України про скасування додаткового імпортного збору і послаблення валютного регулювання для експортерів.
У центрі уваги Комітету стояли питання дерегуляції підприємницької діяльності у харчовій промисловості, адаптації вітчизняного законодавства щодо якості та безпечності харчової продукції до вимог ЄС, шляхи підвищення конкурентоспроможності продукції, диверсифікації експорту та максимізації доданої вартості в АПК.
Приділялась увага залученню прямих іноземних інвестицій на розвиток аграрної галузі та харчової промисловості. Так, наприклад, була проведена конференція «Україно-норвезькі бізнес-можливості: аграрний сектор».
На засіданнях «круглих столів» розглядалися важливі питання: продовольча безпека та доступ аграріїв до сільськогосподарських ринків, розвиток оптових ринків сільськогосподарської продукції, актуальні питання фермерського землекористування, юридичні аспекти у відносинах між виробником, постачальниками продовольчих товарів та роздрібними мережами тощо.
Як зазначив президент ТПП України Геннадій Чижиков, вітчизняний АПК - основа, з якої має розпочатися економічне відродження усієї країни.
«Прискорений розвиток аграрної галузі дасть поштовх розвитку десяткам інших галузей. У поточному році 37% українського експорту - це експорт аграрної продукції, у цьому році була експортована рекордна кількість зернових - 35 мільйонів тонн. Наша аграрна продукція постачається в понад 190 країн світу», - підкреслив він.
Пріоритетними напрямками роботи Комітету на наступний рік є підтримка представників малого та середнього бізнесу, стимулювання збільшення експорту продукції з високою доданою вартістю, підтримка експортерів на зовнішніх ринках, стимулювання участі українських виробників на міжнародних виставках, таких як SIAL CANADA (квітень), SIAL Paris (жовтень), Міжнародна виставка «Сільське господарство» (травень, Азербайджан) тощо.