(044) 584-28-24  
м. Київ, вул. Велика Житомирська, 33

Медовари України обговорили напрями популяризації та розвитку виробництва питного меду

11.07.2019

Шляхи об'єднання зусиль задля популяризації та сприяння у формуванні сучасного українського бренду – меду питного – обговорили учасники круглого столу «Мед питний – чи медовуха?», організованого комітетом підприємців АПК при Торгово-промисловій палаті України у партнерстві з Посольством Франції в Україні та ТМ «Меди Межиріччя».

Йшлося про сучасний стан і шляхи подолання проблем у виробництві медових напоїв, удосконалення державної політики, французький та європейський досвід у цій сфері,  практичні рекомендації щодо професіоналізації галузі.

Медовари України разом  із талановитим бджолярем Василем  Соломкою дослідили, відновили, випробували на практиці рецепти та технології старовинних  хмільних медових напоїв, доклали чимало зусиль для відродження легендарного напою Древньої Русі під назвою «Мед питний». Нещодавно ПСП  «Дружба», власник ТМ «Меди Межиріччя», із Полтавщини  перше отримало ліцензію на виробництво медових напоїв за спрощеною процедурою.

«Вітчизняні медовари відновили рецепти та технології старовинних  медових напоїв. Їхню ініціативу підтримують  і представники бізнес-структур. ТПП України також готова надати всіляку підтримку цій ініціативі, як ми робили при проведенні Винного та Медового форумів. Цьому сприяють і законодавчі зміни  щодо підтримки  розвитку виробництва вин і натуральних медових напоїв», – сказав Олег Юхновський, голова комітету підприємців АПК при ТПП України.

Зараз медове вино знову стає все більш популярним у всіх куточках планети. Його виробляють в Європі, Азії, Америці, Австралії. Існує багато його видів і варіантів.

За словами Ніколя Перрена, радника з питань сільського господарства Посольства Франції в Україні, у Франції медове вино особливо поширене у Бретані, і має назву шушен.  

«Пасічники – це перлина села. Споконвіку у медовій галузі Україна займає лідерські позиції.  Треба працювати над просуванням вітчизняної продукції на внутрішньому та зовнішньому ринках. У кожній області має бути музей меду. Ми повинні популяризувати національний бренд. На виході – наказ  про стандарти меду, що буде відповідати європейським вимогам і стандартам», – сказав Віктор Шеремета, заступник міністра аграрної політики та продовольства України. 

У рамках заходу також відбулась дегустація медів питних від ТМ «Меди Межиріччя». Участь у ній  взяли Сергій  Семигреєнко –  засновник приватного сільськогосподарського підприємства «Дружба», власника ТМ «Меди Межиріччя», Василь Соломка (ДіД Василь) – засновник зібрання пасічників «Бджолярський Круг України», член  асоціації «Гільдія медоварів України»,  Олів’є Дюффур (Olivier Duffour) – генеральний директор компанії «Винолюб»,  Дмитро Кушнір – власник компанії «Медові Брати» й інші.

Анонси

Останні новини

Більше новин