м. Київ, вул. Велика Житомирська, 33

Медовий Форум «Золота Пасіка 4.0» у новому форматі

09.12.2020

Сьогодні вже вчетверте відбувся Медовий форум «Золота Пасіка 4.0». Цього разу - в онлайн-режимі під гаслом «Криза – гарна нагода шукати нові можливості!».

За три роки Медовий форум зарекомендував себе як комунікаційний майданчик для обговорення актуальних питань у сфері виробництва та реалізації українського меду та іншої продукції бджільництва через налагодження взаємодії та співпраці між учасниками ринку, виробниками, експортерами та представниками органів державної влади, обміном досвіду між бджолярами, провідними фахівцями галузі, національними та міжнародними експертами.

Цьогоріч захід об’єднав два потужних медових бізнес-майданчика – власне Медовий форум ТПП України та конференцію «Золота Пасіка», яка досі щорічно проводилася у Миколаєві.

Традиційно організаторами Форуму стали Торгово-промислова палата України, Український проект бізнес-розвитку плодоовочівництва (UHBDP) та Посольство Франції в Україні.

«Для України мед не тільки цінний продукт, але й можливість активно просувати позитивний імідж нашої держави у світі. Адже Україна входить до найбільших експортерів - постачальників меду у світі. Хочу наголосити, що сучасна  Україна по праву пишається досягненнями своїх бджолярів», - наголосив президент ТПП України Геннадій Чижиков.


Також учасників привітали регіональний директор UHBDP Дмитро Ніколаєв і радник з питань сільського господарства Посольства Франції в Україні Лоран Деньйо:

«Клієнтами проєкту (UHBDP – прим. редактора) є понад 5 тисяч бджолярів. Їх потреби постійно зростають, а ми маємо розвиватись разом з ними. У жовтні ми запустили онлайн-курс для бджолярів, який допоможе їм зробити бізнес-крок вперед у своїй медовій справі», - зазначив Дмитро Ніколаєв.

«Радий, що наша співпраця з ТПП України щороку поглиблюється. Незважаючи на виклики сьогодення, разом ми змогли організувати Медовий форум», - підкреслив пан Деньйо.


У ході пленарного засідання «Криза, як час можливостей: що зроблено у галузі минулого року?» були обговорені питання стосовно стану бджільництва в Україні, підтримки галузі державою, наявних законодавчих ініціатив, а також українського та світового ринків меду.

Ринок меду й надалі залишається перспективним.  Цьогоріч українські бджолярі продали понад 40 тис. тонн. меду, що на 16% більше, ніж торік — зауважимо, що серед інших найбільших країн-експортерів Сполучені Штати Америки та Туреччина.

Згідно з даними Реєстру експортних потужностей, поставками меду за кордон станом на лютий 2020 року займались 72 підприємства. Серед основних покупців українського меду продовжує лідирувати ЄС - Німеччина (23%), Польща (22%), Бельгія (12%), Литва (10%).

Практична частина Форуму складалась із двох панельних дискусій: «Медовий бізнес в умовах COVID-19» та «Глобальні кліматичні зміни: нова реальність для бджільництва». У рамках дискусій виступили близько 15 спікерів, які висвітлили такі теми, як діяльність бджолярів в умовах пандемії, сучсні інформаційні системи для бджолярів, нові правила маркування меду в ЄС, онлайн-торгівля медом, віруси медоносних бджіл тощо.

Крім цього, було організовано окремі загальнодоступні тематичні онлайн-кабінети для відкритих дискусій за темами «Юридичні аспекти медового бізнесу» і «Вплив вірусних захворювань та неонікотиноїдів на поведінку і скорочення життєдіяльності медоносних бджіл».

Презентації спікерів.

Переглянути запис Медового форуму можна за посиланням

Анонси

Хочете вийти на ринок ЄС?

Хочете вийти на ринок ЄС?

10 чер 09:00 - 30 чер 10:00
Уже в травні 2025 року стартує серія майстер-класів від експертів системи торгово-промислових палат в України!Наші консультанти допоможуть вам розібратися з процедурою та кроками оцінки відповідності нехарчової продукції вимогам ЄС. Участь для українських компаній безоплатна. Реєстрація:  https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSdags5wO_BJ7tifzwhVTlRjSGf3th6nzwoFNfTlQCZLg5-dwQ/viewform У травні-червні 2025 року на вас чекають практичні майстер-класи для бізнесу за ключовими секторами: - Іграшки (Директива 2009/48/ЄС) - Одяг (новий Регламент (ЄС) 2023/988) - Будівельні матеріали (Регламент (ЄС) 305/2011 та новий Регламент (ЄС) 2024/3110) - Машини (Директива 2006/42/ЄС та новий Регламент (ЄС) 2023/1230) - Пакувальні матеріали, в т.ч. що контактують з харчовою продукцією (Регламент (ЄС) 1935/2004 та новий Регламент(ЄС) 2025/40) - Споживчі нехарчові товари - меблі, одяг, домашній текстиль, спортивний інвентар, дитячі вироби, окрім іграшок, тощо (новий Регламент (ЄС) 2023/988) - Косметична продукція (Регламент (ЄС) 1223/2009) - Меблі (новий Регламент (ЄС) 2023/988) Тривалість кожного майстер-класу – до 1,5 години. Дати проведення майстер-класів: - Іграшки – 8 травня 2025 р. - Одяг – 15 травня 2025 р. - Будівельні матеріали – 20 травня 2025 р. - Машини – 28 травня 2025 р. - Пакувальні матеріали – 5 червня 2025 р. - Споживчі нехарчові товари – 10 червня 2025 р. - Косметична продукція – 12 червня 2025 р. - Меблі – 19 червня 2025 р. На майстер-класах ви отримаєте чіткий план, як провести оцінку відповідності нехарчової продукції та вийти на ринки ЄС.  Ми розберемо: - як підготувати технічну документацію: технічний файл, інструкції, - де виконати випробування продукції; - обрати процедуру та визначитися з необхідністю залучення нотифікованих органів; - як скласти декларацію про відповідність /декларацію експлуатаційних характеристик / інформаційний файл; - як нанести маркування на продукцію. Практика, кейси, чек-листи — усе, щоб ви змогли діяти впевнено! Заходи проводяться в рамках проєкту «Подолання викликів відповідності вимогам ринків: прокладання шляху до євроінтеграції», який реалізує Торгово-промислова палата України та Харківська торгово-промислова палата. Проєкт реалізується в межах проекту міжнародної співпраці #ReACT4UA («Застосування та імплементація Угоди про асоціацію між ЄС та Україною у сфері торгівлі»), що фінансується урядом Німеччини і виконується німецькою федеральною компанією Deutsche Gesellschaft für Internationale.
Докладнiше...

Останні новини