м. Київ, вул. Велика Житомирська, 33

Мережа координаційних центрів підтримки бізнесу «Разом до відновлення» консультує з питань пошуку нових ринків збуту

15.11.2022

Серед основних запитів підприємців, які надходять до Мережі координаційних центрів підтримки бізнесу, - допомога у пошуку нових ринків збуту, налагодження ділових контактів в Україні і за кордоном.

Найбільш ефективні способи організації прямих торгових контактів:

  • Ділова поїздка
  • Бізнес-місія
  • Участь у міжнародних виставках

Торгово-промислова палата України та регіональні ТПП мають багаторічний досвід організації таких заходів для українських компаній.

Відвідавши країну з діловим візитом, можна побачити і відчути всі особливості місцевого бізнесу, ознайомитися з традиціями ведення торгівлі, побачити культуру країни, уподобання споживачів тощо.

Бізнес-місії є важливим інструментом при налагодженні торгово-економічних контактів між країнами. Бізнес-місія – це організований захід, який пов’язаний з проведенням переговорів представників українських ділових кіл з потенційними зарубіжними партнерами з метою початку зовнішньоекономічних проєктів.

Як перевірити, чи готова ваша компанія до участі у діловій місії?

Рекомендуємо такий чекліст:

  • наявність інтернет-сторінки іноземною мовою (англійською або ж мовою країни, до якої організовується місія),
  • рекламні матеріали, також іноземною мовою,
  • підготовлені зразки продуктів для обраного ринку,
  • наявність працівника-учасника торговельної місії зі знанням англійської мови (або перекладача),
  • прорахована логістика та готова пропозиція для потенційного покупця,
  • наявність сертифікатів у випадку деяких країн тощо.

Участь у виставкових заходах – ефективний маркетинговий інструмент, який дозволяє підприємству:

дізнатися більше про клієнтів та їх очікування;

отримати негайний відгук про продукцію і реакцію на підприємство;

створити або розширити базу даних контактів;

вивчити ринок і конкуренцію на ньому; оцінити маркетинговий потенціал підприємства;

визначити можливих агентів і дистриб’юторів для подальшої співпраці на конкретному ринку;

ініціювати створення альянсів і спільних підприємств.

Критерії, які необхідно врахувати при підготовці до виставки:

  1. Тематика і формат виставки
  2. Досвід і репутація організаторів виставки
  3. Терміни і місце проведення
  4. Інфраструктура і площа
  5. Кількісний та якісний склад відвідувачів та учасників виставки
  6. Офіційна підтримка виставки
  7. Наукова і ділова програма виставки

Участь у виставці надасть вам можливість:

  • Знаходити нових баєрів / замовників
  • Підвищувати лояльність клієнтів
  • Оновлювати контакти з колишніми баєрами / замовниками
  • Вивести на ринок нові товари або послуги
  • Продемонструвати і просунути на ринок весь спектр продукції та послуг
  • Прискорити процес продажів
  • Створити імідж своєї фірми та імідж бренду
  • Зміцнити PR
  • Залучити інтерес з боку ЗМІ

Для більш детальних консультацій щодо підготовки до участі у ділових поїздках, бізнес-місіях, виставках звертайтесь до Мережі координаційних центрів підтримки бізнесу. Ми завжди на зв’язку з вами!

Телефон нашої «гарячої лінії»: (044) 334-64-13 (вартість дзвінків згідно з тарифами оператора).

Довідково:

Мережа координаційних центрів підтримки бізнесу «Разом до відновлення» створена Івано-Франківською, Донецькою, Запорізькою,  Одеською, Сумською, Харківською ТПП і Торгово-промисловою палатою України.
Проєкт реалізується в рамках швейцарсько-українського Проєкту “Зміцнення членських бізнес-об’єднань мікро-, малих і середніх підприємств в Україні”, який впроваджується Програмою розвитку ООН в Україні (ПРООН) у співпраці з Міністерством економіки України і за підтримки Швейцарії.

 

Анонси

Хочете вийти на ринок ЄС?

Хочете вийти на ринок ЄС?

10 чер 09:00 - 30 чер 10:00
Уже в травні 2025 року стартує серія майстер-класів від експертів системи торгово-промислових палат в України!Наші консультанти допоможуть вам розібратися з процедурою та кроками оцінки відповідності нехарчової продукції вимогам ЄС. Участь для українських компаній безоплатна. Реєстрація:  https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSdags5wO_BJ7tifzwhVTlRjSGf3th6nzwoFNfTlQCZLg5-dwQ/viewform У травні-червні 2025 року на вас чекають практичні майстер-класи для бізнесу за ключовими секторами: - Іграшки (Директива 2009/48/ЄС) - Одяг (новий Регламент (ЄС) 2023/988) - Будівельні матеріали (Регламент (ЄС) 305/2011 та новий Регламент (ЄС) 2024/3110) - Машини (Директива 2006/42/ЄС та новий Регламент (ЄС) 2023/1230) - Пакувальні матеріали, в т.ч. що контактують з харчовою продукцією (Регламент (ЄС) 1935/2004 та новий Регламент(ЄС) 2025/40) - Споживчі нехарчові товари - меблі, одяг, домашній текстиль, спортивний інвентар, дитячі вироби, окрім іграшок, тощо (новий Регламент (ЄС) 2023/988) - Косметична продукція (Регламент (ЄС) 1223/2009) - Меблі (новий Регламент (ЄС) 2023/988) Тривалість кожного майстер-класу – до 1,5 години. Дати проведення майстер-класів: - Іграшки – 8 травня 2025 р. - Одяг – 15 травня 2025 р. - Будівельні матеріали – 20 травня 2025 р. - Машини – 28 травня 2025 р. - Пакувальні матеріали – 5 червня 2025 р. - Споживчі нехарчові товари – 10 червня 2025 р. - Косметична продукція – 12 червня 2025 р. - Меблі – 19 червня 2025 р. На майстер-класах ви отримаєте чіткий план, як провести оцінку відповідності нехарчової продукції та вийти на ринки ЄС.  Ми розберемо: - як підготувати технічну документацію: технічний файл, інструкції, - де виконати випробування продукції; - обрати процедуру та визначитися з необхідністю залучення нотифікованих органів; - як скласти декларацію про відповідність /декларацію експлуатаційних характеристик / інформаційний файл; - як нанести маркування на продукцію. Практика, кейси, чек-листи — усе, щоб ви змогли діяти впевнено! Заходи проводяться в рамках проєкту «Подолання викликів відповідності вимогам ринків: прокладання шляху до євроінтеграції», який реалізує Торгово-промислова палата України та Харківська торгово-промислова палата. Проєкт реалізується в межах проекту міжнародної співпраці #ReACT4UA («Застосування та імплементація Угоди про асоціацію між ЄС та Україною у сфері торгівлі»), що фінансується урядом Німеччини і виконується німецькою федеральною компанією Deutsche Gesellschaft für Internationale.
Докладнiше...

Останні новини

Більше новин