м. Київ, вул. Велика Житомирська, 33

Оголошення щодо початку процедури закупівель послуг із адміністрування проекту в рамках виконання Грантової угоди між німецькою організацією GIZ GmbH та ТПП України (Contract number 81247021)

28.10.2019

24 вересня 2019 р. між німецькою організацією "Deutsche Gesellschaft for Internationale Zusammenarbeit (GIZ) GmbH" та Торгово-промисловою палатою України було укладено комплексну Грантову угоду.

Проект має на меті вдосконалення та стандартизацію найактуальніших для бізнесу консультаційних та освітніх послуг у сфері підтримки експорту, які надаватимуть центри підтримки експорту в торгово-промислових палатах.

Основні завдання:

Розвиток та вдосконалення діяльності центрів з підтримки експорту системи торгово-промислових палат в Україні, впровадження системного підходу, якій базується на 4-х основних компонентах: Покращений та комплексний портфель послуг, Просування та маркетинг, Спільна модель надання послуг та Система моніторингу та Оцінювання. Це сприяє реалізації місії ТПП в Україні - «розвинений та конкурентоспроможний український бізнес на світових ринках»;
Розвиток компетенції експертів регіональних ТПП та національної ТПП для надання високоякісних послуг, що відповідають потребам бізнесу та процесу формування торговельної екосистеми, з метою вирішення наявної проблеми «суттєвих розбіжностей у забезпеченні та якості підтримки послуг на регіональному рівні через мережу торгово-промислових палат України»;
Розширення профілю послуг шляхом впровадження в регіонах нових послуг із супроводу бізнесу вдоведеннівідповідності продукції технічним вимогам ЄС, заповнення двох прогалин одночасно - вирішення потреб українських експортерів (складнощі з дотриманням технічних регламентів та стандартів ЄС) та розширення портфоліо послуг з підтримки експорту;
Вдосконалення навичок тренерів та консультантів зпідтримки експорту в ТПП, партнерських організаціяхта зовнішніх тренерів для проведення навчальних заходів, що формують системний підхід до експорту та сприяння підвищеннюобізнаності бізнесу впитанняхрозвитку експорту та відповідності технічним вимогам(як для зовнішнього, так і для внутрішнього ринків). Це допомагає подолати наявну прогалину - "Обмежені знання вимог доступу до міжнародних ринків перешкоджає розвитку експорту".

Для досягнення цілей проект передбачає проведення низкизаходів, згрупованих у компоненти:

Компонент 1. Стійка діюча модель центрів підтримки експорту системи торгово-промислових палат в Україні.Включає заходи: розробка ефективної бізнес-моделі центрів підтримки експорту в регіональних торгово-промислових палатах (робочі зустрічі, семінари та робочі групи), стандартизація експортних послуг, створення моделі надання послуг та системи моніторингу та оцінки, підготовка до проведення рекламної кампанії в регіонах, підготовка до пілотування нової моделі на 4 (чотирьох) регіональних ТПП, розробка методики ведення реєстру надійних партнерів.

Компонент 2.Підвищення кваліфікації та компетенції консультантів та тренерів системи торгово-промислових палат в Україні. Проведення 13-денної Школи тренерськоїмайстерності для тренерів з системи ТПП, партнерських організацій та зовнішніх тренерів з акцентом на питання експорту та відповідностітехнічним вимогам. Впровадження нових консультаційних послуг з відповідності технічним вимогамдля підприємств у 4регіонах. Проведення 2 тренінгів для регіональних ТПП та ТПП України з питань маркетингу та копірайтингу для експортних послуг.

Компонент 3. Діяльність з підтримки торгівлі та експорту. Проведення 12-ти тренінгів з процедур доведеннявідповідності продукції (технічного регулювання) для підприємств у регіональних палатах, широкомасштабнихзаходів(ІІІ Конференції «Нова індустріалізація»), проведення 4 майстер-класів ("Як початиекспортувати до ЄС?"та "Хочете маркувати продукцію знаком СЕ? Доведіть, що вона безпечна!"), підтримка Комунікативної платформи «Технічне регулювання в Україні» (копірайтинг та дизайн).

Термін впровадження проекту – 6 місяців (до кінця березня 2020 року).

Завдання зовнішнього консультанта у функції«Адміністратор проекту»:

- Консолідація звітної інформації від координаторів компонентів проекту,формування узагальненої фінансової та технічної звітності щодопроведених заходів в рамках проекту;
- Контроль за обліком робочого часу консультантів, експертів таспівробітників ТППУкраїни, задіяних в реалізації заходів проекту;
- Ведення фінансовоїзвітності;
- Облік коштів, в тому числі контроль за використанням коштівзгідно з цільовим призначенням;
- Ведення обліку витрачення коштів та їх залишків;
- Надання консультацій координаторам компонентів проекту з питань ведення фінансової та технічної звітності, особливостей розрахунків та витрачення коштів;
- Підготовка фінальної звітності за проектом та проходження зовнішнього аудиту по закінченню проекту.

Адміністратором проекту може бути фізична особа-підприємець або підприємство, яке призначає співробітника для виконання.

Кваліфікаційні вимоги до консультанта:

- Добре знання практики, політики та стратегій GIZ, зокрема, політики та правил закупівель;
- Досвід адміністрування проектів не менш 3-х років;
- Досвід роботи в системі ТПП в Україніабо знання принципів функціонування системи ТПП в Україні;
- Навички складання фінансової та технічної звітності українською та англійською мовами;
- Добре володіння сучасними програмами для ведення фінансового обліку;
- Досвід у експортному консультуванні (бажане).

Також інформуємо про те, що закупівля вказаних послуг з адміністрування проекту проводиться шляхом тендеру серед потенційних виконавців.

 

Вказана процедура закупівлі включає в себе такі етапи:

 

Назва етапу

Орієнтовні                      часові рамки

1.

Сповіщення потенційно зацікавлених учасників тендеру                   про його проведення з технічним завданням та порядком оцінювання пропозицій, а також пропозицією надіслати тендерну пропозицію

9 робочих днів

2.

Розгляд Комісією з проведення процедур закупівель                                робіт та послугінформації, отриманої від учасників тендеру

до 2 календарних днів

3.

Прийняття рішення щодо рекомендування виконавця керівництву ТПП України для підписання з ним відповідного договору (контракту)

 

до 2 календарних днів

 

 

У разі виникнення додаткових питань просимо направляти їх на електронні адреси:               rea-zed@ucci.org.ua; [email protected]; [email protected].

 

Електронні документи від потенційних учасниківтендеру мають бути надсиланіоднимелектронним листом. Електронні документимають бути у форматах Word, Pdfабо Zip. Загальний об'єм електронного листа разом із усіма вкладеними файлами не має перевищувати 10 мегабайтів.

 

Усі документи просимо надсилати на електронну адресу: tender@ucci.org.ua

 

Увага! Строк подачі документів від потенційних учасників тендеру подовжено до 15 листопада включно.

 

Доповнення: 1. Технічне завдання до процедури закупівлі в рамках виконання

                          Грантової угоди українською мовою;

 

Порядок оцінювання пропозицій в рамках виконання Грантової угоди

 

Система критеріїв оцінювання:

Для оцінювання пропозицій застосується комбінований метод. Загальна оцінка пропозиції складається з суми балів, отриманих технічною (Т) та фінансовою (F) частинами, використовуючи ваги (T = 70%; F = 30%) T + F = 100%.

Тільки пропозиції, технічна частина яких набирає більш 70% від загальної кількості балів,берутьучасть у наступному етапі оцінювання. При оцінюванні фінансової пропозиції максимальну оцінку отримує пропозиція з мінімальною вартістю надання послуг, далі пропозиції розташовують за зростанням вартості послуг.

Пропозиція, що отримує найбільшу кількість балів, обирається для рекомендування потенційного виконавця керівництву ТПП України для підписання з ним відповідного договору (контракту).

 

Критерії для оцінювання відповідності до кваліфікаційних вимог:

Вимога

Балів

Добре знання практики, політики та стратегій GIZ, зокрема, політики та правил закупівель

10

Досвід адміністрування проектів не менш 3-х років

30

Досвід роботи в системі ТПП України або знання принципів функціонування системи ТПП в Україні

20

Навички складання фінансової та технічної звітності українською та англійською мовами

20

Добре володіння сучасними програмами для ведення фінансового обліку

10

Досвід у експортному консультуванні (бажане)

10

Загальна кількість балів

100

Усі документи просимо надсилати на електронну адресу: tender@ucci.org.ua

Кінцевий строк подачі документів від потенційних учасників тендеру – 03 листопада 2019 р. включно.

Увага! Строк подачі документів від потенційних учасників тендеру подовжено до 18 листопада включно.

 

 

Анонси

Останні новини